Kan dere gjette hva jeg oppdaga da jeg skulle legge storebror?

Nå er det tomt for lus igjen. Satt og plukka nymfer etter hårvasken i.morges.
Så dukker det opp mer nå, da skjønner jeg ingenting :confused:

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)
Kam godt over hver dag frem til neste kur, så er du sikker på å bli kvitt alle egg. Krysser fingrene for at dere blir kvitt det nå!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kam godt over hver dag frem til neste kur, så er du sikker på å bli kvitt alle egg. Krysser fingrene for at dere blir kvitt det nå!

Jammen jeg tror ikke kammen klarer å fjerne alt.... Så jo bare i dag at de bittesmå nymfene bare skled gjennom kammen... Og det er lusekam vi har... Og da sklir jo eggene gjennom og... Satt og plukka for hånd i dag nemlig...

Men så.sterkt som.dette lukta så er det godt gjort om.noe overlever den runden der :confused:

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Jammen jeg tror ikke kammen klarer å fjerne alt.... Så jo bare i dag at de bittesmå nymfene bare skled gjennom kammen... Og det er lusekam vi har... Og da sklir jo eggene gjennom og... Satt og plukka for hånd i dag nemlig...

Men så.sterkt som.dette lukta så er det godt gjort om.noe overlever den runden der :confused:

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

huff håper dere blir kvitt denne dritten nå, men har tenkt litt på denne luskammen je oxo, kjøpte jo her, men syns oxo den virker litt "stor" liksom.... men nå har je aldri sett verken lus ell egg da, så je aner ikke hva den kammen skal dra med seg...

Hvilken kam har dere? Vi har den blå med ståltagger på, og den slipper ikke noe igjennom.

Hvilken kam har dere? Vi har den blå med ståltagger på, og den slipper ikke noe igjennom.

den er ikke helt slik, men omtrent
matas_medicare_lusekam_metal.png

Vår kam kommer det ingenting gjennom, og vi kammer flere ganger i uken for å forbygge. Det er en billig investering for å slippe lus :)

Har en sånn:
1387702358120.jpg
Lurer på om jeg skal investere i en såkm elektrisk lusekam...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Back
Topp