Kan dere gi meg noen tips???

*BalleFlass*

Elsker forumet
Meg og sambo skal reise fra lillemor neste år... vi skal være borte fra Tirsdag til Lørdag...Hun har aldri vært så lenge borte fra oss før, lengste er en natt. Jeg kjenner jeg gruer meg allerede![&o] spørsmålet mitt er, bør jeg lage en slags nedtellingskalender til henne sånn at hun ser hvor lang tid det er igjen til mamma og pappa kommer hjem igjen?

Jeg tror på å lage minst mulig deal av det jeg da..
Så jeg ville ikke gjort det..

ORIGINAL: lykkepillen

Jeg tror på å lage minst mulig deal av det jeg da..
Så jeg ville ikke gjort det..

Enig. Dagene vil nok gå raskere og mindre smertefullt om man ikke fokuserer på at mamma og pappa er borte.

ja, men jeg bare tenker at hun ikke forstår at vi KOMMER tilbake, vi er ikke borte for alltid! [:(]

ORIGINAL: *BalleFlass*

ja, men jeg bare tenker at hun ikke forstår at vi KOMMER tilbake, vi er ikke borte for alltid! [:(]

Det gjør hun nok[;)]

ORIGINAL: Rada

Det gjør hun nok[;)]
¨

Huff a meg....det blir jo som en halv evighet for henne.....jeg har begynt å grine meg i søvn allerede[:(]

Det går nok bra, er nok verst for deg [;)] Ville heller ikke laget noe oppstyr rundt det.

Det gjør hun nok[;)]
¨

Huff a meg....det blir jo som en halv evighet for henne.....jeg har begynt å grine meg i søvn allerede[:(]

det blir en halv evighet for DEG, for henne går nok dagene mer eller mindre som normalt [;)]

eg tror ho kjem til å kose seg maks uansett. Og som de andre sier, ha minst mulig fokus på at dere er borte! Snakk heller med henne noen dager før dere reiser! [:)] God tir!

Det gjør hun nok[;)]
¨

Slapp av!
Det kommer til å gå kjempefint [:)] Så lenge hun er hos noen dere er trygge på, så er det vel ingen grunn til engstelse!!!!!

Er så mange som [:)]"skryter" av at de ikke har vært borte fra ungene sine...men ifølge Dr. Phil (hehe) så er det absolutt ikke noe å skryte av! Unger trenger å være sammen med andre uten mamma og pappa, de opplever igjen og igjen av mamma og pappa kommer tilbake - og dere har nok behov for det, dere og!

Så slapp av og nyt turen [:)]

Vi var borte fra snuppa da hun var 17 mnd. Var vel 6-7 dager.

Hun hadde det topp, jeg savna henne galmye [8D]

Back
Topp