kan dere gi meg en grunn...

Tittenteia

Elsker forumet
til hvorfor jeg skal kjøpe wii til samboeren?
altså, føler det er som å be om mindre kvalitetstid[8D]
så for å overbevise meg selv, fordi jeg vet han blir veldig glad for det.
hvorfor SKAL jeg kjøpe det? [8D]

Kjøper du wii til han, så kjøp en ekstra kontoll. Sånn at du kan være med å spille.
På Wii Resort spillet feks, så kan dere spille bowling, golf etc i lag. å Det er jo morsomt.
Kjekt å kunne spille litt i lag og. Er jo kvalitets tid det. Ikke bare sitte forran tv og pc.

ja han ønsker det seg, vet ikke noe annet han vil ha.
tenkte på det å spille sammen jeg også, men hvor lenge varer det til han kjøper seg et nytt "han" spill. han er egentlig ikke en spiller i det heletatt. eksen min derimot satt å spilte hele tiden, og det lovte jeg meg selv å aldri utsette meg for igjen[8D][&:]
vanskelig å forutse hvordan det blir med en spillemaskin i huset, for blir det bare litt spilling er det jo greit. å våkne på natta av at han sitter å spiller derimot, ikke greit [8D]

Vi lånte en wii av svogern min. Det var kjempegøy i tre uker, nå står den på kontoret og støver ned.
Så med mindre han fort blir avhengig av ting så dabber nok interressen av etterhvert [:D]
Løp og kjøp [8D]

Fordi dere kan ha det moro med den sammen[:D]
Det er kjempemorsomt å sitte å spille sammen med andre,jeg og min kjære spiller playstation og det er faktisk kjempekult[:D]En liten ting å gjøre sammen[:)]

Fordi du også kan bruke den? Kjøpe Wii Fit i tillegg, god trening! [;)][:D]

Tror ikke man blir så hekta på wii i forhold til ps 3. Mer langvarige spill til ps3. Wii`en har jo x antall fitness spill og mange barne spill.

ORIGINAL: trine2007

ja han ønsker det seg, vet ikke noe annet han vil ha.
tenkte på det å spille sammen jeg også, men hvor lenge varer det til han kjøper seg et nytt "han" spill. han er egentlig ikke en spiller i det heletatt. eksen min derimot satt å spilte hele tiden, og det lovte jeg meg selv å aldri utsette meg for igjen[8D][&:]
vanskelig å forutse hvordan det blir med en spillemaskin i huset, for blir det bare litt spilling er det jo greit. å våkne på natta av at han sitter å spiller derimot, ikke greit [8D]

Bare fortelle han at om du tar han i å sitte midt i natten og spille fordi han har blitt avhengig, så ryker maskina ut døra. Han får ikke EN sjanse en gang! [8D]
Vi har to ps3-maskiner, en xbox og en wii, og ingen av de er oppbrukt, for å si det sånn... [8|]

Back
Topp