Kan de reagere på saft??

Årolilja

Forumet er livet
Hvis man bælmer ned mye saft. Feks Fun Light med Wild berries, kan babyene reagere på det ved amming?
Den inneholder Surehetsregulerende midler (eplesyre) aromastoff. Søtstoff (aspartam og acesulfam) farge og konserveringsmidler. samt en fenylalaninkilde.

Anybody knows?
Jeg synes det er så lett å få i meg nok veske hvis jeg drikker saft og da drikker jeg ganske mye av det.

Jeg tror ikke de i utgangspunktet reagerer på saft! Men dersom man er allergisk for noe vil man reagere når det er det i melka.

Tror du hun reagerer på saft?

Helsesøster ville at jeg skulle unngå kunstig søtning så langt det var mulig... så jeg drikker tynn vanlig saft med sukker i stedet. [:D]

i utgpungtet trodde jeg ikke hun reager på saft, prøver bare å finne ut hva som forårsaket de voldsomme mage smertene.
Jeg hadde drukket mye saft og spist mandler. Jeg drakk en del brus kansje, Tab extra, det er jo kunstig søtstoffer det også.
jeg gleder litt til amme perioden er over hihi[:D]

ORIGINAL: Årolilja

i utgpungtet trodde jeg ikke hun reager på saft, prøver bare å finne ut hva som forårsaket de voldsomme mage smertene.
Jeg hadde drukket mye saft og spist mandler. Jeg drakk en del brus kansje, Tab extra, det er jo kunstig søtstoffer det også.

Helsesøster sa jeg burde begrense kullsyreinntaket. Det er det jo i Tab extra...  

Jeg tror ikke du skal ta på deg skylda for magesmertene hennes assa.. Kan like gjerne være tarmer som ligger i klem
etter fødselen, og andre anatomiske plager [:)][:)] 

Men jeg også har kuttet litt ting ettersom hun har hatt drittkvelder, også tør jeg ikke prøve igjen.. Så jeg kuttet ut saft for det drakk jeg i begynnelsen, vanlig husholdningssaft, og den er jo full av druer og epler, men hun har
ikke forandret seg fordet [&:] kan sikkert begynne på det igjen..

ORIGINAL: Lena 74

Jeg tror ikke du skal ta på deg skylda for magesmertene hennes assa.. Kan like gjerne være tarmer som ligger i klem
etter fødselen, og andre anatomiske plager [:)][:)] 

Men jeg også har kuttet litt ting ettersom hun har hatt drittkvelder, også tør jeg ikke prøve igjen.. Så jeg kuttet ut saft for det drakk jeg i begynnelsen, vanlig husholdningssaft, og den er jo full av druer og epler, men hun har
ikke forandret seg fordet [&:] kan sikkert begynne på det igjen..

ja det kan jo være andre ting som gjør det....men skulle tro jeg hadde spist en hel tapas fabrikk hehe
kansje ta litt saft da, vannet glir så lett ned gjennom halsen når det er blandet med saft haha!

Har du fått vært hos Astrid? evt hva sa hun?

ORIGINAL: me_84

oi..jeg har drukket blåbær og drue juice[&:]kanskje derfor hun har diare og småvondt i magen innimellom[&:]

De skal bare ha bløt avføring! [;)]

håper ikke de regaerer på det iallefall.. jeg bælmer nedpå med fun light av alle sorter!!! MErker ikke noe til mageknip! Men merka det endagng da jeg drakk til cola light! Da ble det mye luft hos lillemor! Så d var ikke noe ide!!

ORIGINAL: *Sofies mamma*

håper ikke de regaerer på det iallefall.. jeg bælmer nedpå med fun light av alle sorter!!! MErker ikke noe til mageknip! Men merka det endagng da jeg drakk til cola light! Da ble det mye luft hos lillemor! Så d var ikke noe ide!!

ok da er Fun Light inne i varmen igjen hehehe[:D]

ORIGINAL: *Sofies mamma*

ok da er Fun Light inne i varmen igjen hehehe[:D]

Ja vet du at noen har bare en pesonlig mening om at kunstig søtning ikke er bra.....
Drikk det du, ellers legger man jo bare på seg. Jeg syns enkelte stresser litt vel mye med de tilsteningsstoffene jeg da [;)][:D]

Fælt å si det, men gleder meg litt jeg og[:D] Får dårlig samvittighet for alt jeg spiser omtrent.

Min Odne reagerer på eplejuice og saft. Men saft uten eple går bra.

Back
Topp