Kan de bare gjøre sånn???

*Meya* skrev:
Kan ha noe med lisenser å gjøre. Fordi Viasat har lisens til å sende den, men kanskje man ikke får det i alle pakker liksom. Hvem er leverandøren av hovedpakken? Canal Digital? 

Men vi har jo altibox, og vi har det jo. Så da kan det vel ikke ha noe med lisenser å gjøre.. Heller at den ikke finnes i grunnpakken :o(

http://www.altibox.no/c/document_library/get_file?uuid=abb24e1a-96c8-4ed4-8873-91ee1b5d0f72&groupId=10327

Der ser du.. Må faktisk kjøpe 35 kanaler vi ikke er interresert i for å få disney junior  Må ha viasat gull pakken

Ja, fordi Viasat har lisens til den, men de gir ikke lisens til frittstående pakker eller andre selskaper sine pakker, kanskje? Fordi jeg tror, om jeg ikke tar helt feil, at Disney-kanalene er ett produkt Viasat har noe eierskap til. 

Greit det da.. men da kunne jo viasat ha laget en pakke med bare barnekanaler for eksempel da.. Til en 100 lapp kanskje. Syns det er rart at for å få disney junior må du faktisk kjøpe playboy også. Det er jo rimelig idiotisk

chinchillaen skrev:
Greit det da.. men da kunne jo viasat ha laget en pakke med bare barnekanaler for eksempel da.. Til en 100 lapp kanskje. Syns det er rart at for å få disney junior må du faktisk kjøpe playboy også. Det er jo rimelig idiotisk

Ja, NextTV har en sånn tilleggspakke med barnekanaler, hvor Disney-kanalene inngår, tror den koster 79 eller 89. 

Hihi... NRK3 super sier jeg bare. Og LYDBØKER!

*Meya* skrev:
Ja, fordi Viasat har lisens til den, men de gir ikke lisens til frittstående pakker eller andre selskaper sine pakker, kanskje? Fordi jeg tror, om jeg ikke tar helt feil, at Disney-kanalene er ett produkt Viasat har noe eierskap til. 

vi har de andre Disney kanalene bare ikke junior såååå tror ikke det kan stemme heller... Møkk at de fjerner den iaffl... Må ut å løpe mikkedvd til en sjuk liten tass imårra iallefall!!:p

vi har kjøpt disney junior som tilleggskanal til vår pakke hos canal digital.. Tror vi betaler ca 50kr i mnd for den :S men det er den verdt hehe

Qualitas skrev:
Altibox har bare kuttet ut Disney junior! Plutselig har vi den ikke! Og ja vi har lett rundt på alle kanaler..

Guttungen som er såååå glad i den. Prater om Hanny Manny, mokk mokk og Ozo hele tia...

Han ser litte granne på morgenen og litt på kvelden.

Kan man klage??

De har sendt ut brev om at kanalen kom til å forsvinne 1 april, så vi var klar over det.

Pirill skrev:
Det er lenge siden Altibox gikk ut og sa dem skulle fjerne den kanalen 1 april så du kommer nok ingen vei med å klage :)

Back
Topp