Kan de bare gjøre sånn???

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Altibox har bare kuttet ut Disney junior! Plutselig har vi den ikke! Og ja vi har lett rundt på alle kanaler..

Guttungen som er såååå glad i den. Prater om Hanny Manny, mokk mokk og Ozo hele tia...

Han ser litte granne på morgenen og litt på kvelden.

Kan man klage??

De har sagt ifra om dette for lenge siden at de skulle kutte den fra april, så da hjelper det ikke å klage desverre.

Det er lenge siden Altibox gikk ut og sa dem skulle fjerne den kanalen 1 april så du kommer nok ingen vei med å klage :)

MissVixen skrev:
De har sagt ifra om dette for lenge siden at de skulle kutte den fra april, så da hjelper det ikke å klage desverre.

Det kom i nyhetsbrevet for en god stund tilbake. Er ganske så kjipt, for det var den eneste kanalen med barnetv til de små. Hvis mange klager, så er det jo mulig de tar den inn igjen etterhvert?

Nei men det gjør jeg alikevel. Vi bor i boretslag og har ikke mulighet til å velge selv hva vi vil ha lenger.. vi fikk tilbudet da de instalerte den, men da var også denne kanalen endel av basispakka.. nå har vi sagt ja til det og får ikke endret.. derfor syns jeg det blir feil.

Kleo79 skrev:

MissVixen skrev:

Det kom i nyhetsbrevet for en god stund tilbake. Er ganske så kjipt, for det var den eneste kanalen med barnetv til de små. Hvis mange klager, så er det jo mulig de tar den inn igjen etterhvert?

ja selvfølgelig hjelper det å klage, hvis mange nok gjør det...

Helt enig.. skrev også det. I de andre kanalene for barn er det vold osv.. det syns jeg ikke noe om..

Man kan alltids klage på at man vil ha den igjen, men jeg sier bare at man ikke kan klage på noe som de har varslet om.

De har den ikke som egen enkeltkanal eller tilvalgspakke?

LittleMonkey skrev:
Canal digital <3

LittleMonkey skrev:
Canal digital <3

Nei nei, det enkle er ofte det beste. NextTV. <3

*Meya* skrev:

LittleMonkey skrev:
Canal digital <3

Aldri hørt om det jeg :p

LittleMonkey skrev:

*Meya* skrev:

LittleMonkey skrev:
Canal digital <3

Vi bor så ullent til med tanke på RiksTV, da fikk vi dårlig bilde, så TV fra NextGenTel har vært eneste løsningen hos oss det. 

*Meya* skrev:

LittleMonkey skrev:

*Meya* skrev:

LittleMonkey skrev:
Canal digital <3

Vi bor så ullent til med tanke på RiksTV, da fikk vi dårlig bilde, så TV fra NextGenTel har vært eneste løsningen hos oss det. 

Aha! Vi hadde også trøbbel med riksTV så vi byttet til canal digital og har vært meget fornøyde. Endelig har mannen history channel :D

Jeg ser at de har den i Viasat-pakken da, kanskje få borettslaget til å bytte til Viasat Gull... 

Hadde fått litt hetta selv :(
Disney Junior er must... eneste kanalen jeg kan stå på helt uten fare for at det dukker opp slossing og sexundervisning på skjermen. :-P. Her om dagen lærte Tiril livets realitet på verdens beste SFO haha... Nrk super er helt topp det altså... men vipper mellom alle aldersgrupper gjennom dagen.

Vi har altibox og vi har disney junior enda. Men har den bare 2 mnd til gratis, så må vi kjøpe tilleggspakke for over 300 kr for å fortsette å ha den.. Irriterer meg at vi må kjøpe ca 20 kanaler vi ikke er interresert i for å få en vi liker.. Råttent gjort!!! Legge den til den største ekstrapakken bare for å tjene mest mulig penger.. Nei, smekk på hånden til altibox ja!!!!
Sikkert det som har skjedd hos dere. At dere må kjøpe den ekstrapakken :o(

Kan ha noe med lisenser å gjøre. Fordi Viasat har lisens til å sende den, men kanskje man ikke får det i alle pakker liksom. Hvem er leverandøren av hovedpakken? Canal Digital? 

Back
Topp