Kan CB digital vise feil uker?

Ljubav94

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Påskeliljene 2022 ❤️
✨️Julestjernene2023✨️
Tok CB test for 6 dager siden, og den viste "Gravid 1-2". Fikk en følelse av at jeg skulle ta en ny i dag, og den har ikke økt i uker.. nå er jeg livredd for at det har sluttet å vokse og at noe er feil.:sad010
Skulle vært 4+4..

Åpnet opp testen for å se på streken, og synes den forsåvidt er ganske sterk.. Men kjenner at jeg er alt for stresset nå.

Har noen vært borti at den kan vise feil uker, eller noe lignende?

Vedlegg

• 20220408_160011.jpg
    20220408_160011.jpg
    432,8 KB · Visninger: 271
Jeg fikk 1-2 uker 4+4 med sønnen min :happy: (det var ved ivf så visst hvor langt jeg var på vei)
Hvis du skal se økning på innsiden må du se på begge strimlene forresten. Men de skal ikke tolkes uansett :wacky: hcg kan jo variere veldig i urinen.. prøv å ta ny om noen dager ❤️
hvis du googler innside av clearblue digital kan du få opp bilder med eksempler på styrke ved de ulike ukene

Ja det kan den, derfor skal man ikke se om hCG stiger med den testen, da den kan vise feil uker. Så ikke skrem deg selv med det - Mål heller hos legen :)

Uketallet på digital test henger alltid etter i ukeantall enn slik termin blir regna ut ufra. Digital test teller fra unnfangelse mens vi teller fra første mensdag. Derfor vil digital test vise kortere på vei enn vi regner fra mens.

Jeg fikk 1-2 uker 4+4 med sønnen min :happy: (det var ved ivf så visst hvor langt jeg var på vei)
Hvis du skal se økning på innsiden må du se på begge strimlene forresten. Men de skal ikke tolkes uansett :wacky: hcg kan jo variere veldig i urinen.. prøv å ta ny om noen dager ❤️
hvis du googler innside av clearblue digital kan du få opp bilder med eksempler på styrke ved de ulike ukene

Ja det kan den, derfor skal man ikke se om hCG stiger med den testen, da den kan vise feil uker. Så ikke skrem deg selv med det - Mål heller hos legen :)

Takk dere. :love2
Vet vell at det ikke er sånn man burde måle stigning, bare impulsene som slo til.. uff..

Er så redd for at slimhinnene ikke er blitt tykke nok til at frøet har festet seg bra, siden det kun er litt over 2 mnd siden keisersnitt.. :banghead:
Får ikke gjort noe med det uansett forsåvidt, men ønsket er så stort siden vi mistet jenta vår... :sad010

Uketallet på digital test henger alltid etter i ukeantall enn slik termin blir regna ut ufra. Digital test teller fra unnfangelse mens vi teller fra første mensdag. Derfor vil digital test vise kortere på vei enn vi regner fra mens.

Skulle jeg regnet fra mens hadde jeg vært 5 uker, men vet heldigvis at eggløsning var litt senere enn forventet pga eggløsningstester. Synes alikevell det er rart at den fortsatt viser 1-2 nesten en uke etter forrige test..
Får bare krysse fingrene og håpe frøet sitter.. :notworthy

Skulle jeg regnet fra mens hadde jeg vært 5 uker, men vet heldigvis at eggløsning var litt senere enn forventet pga eggløsningstester. Synes alikevell det er rart at den fortsatt viser 1-2 nesten en uke etter forrige test..
Får bare krysse fingrene og håpe frøet sitter.. :notworthy

hei! Jeg fikk positiv digital med 1-2 uker med en HCG verdi på 9 (målt i blodet samme dag). Den skal egentlig ikke slå ut før verdien er på 25. forteller dette kun for å vise hvor stor usikkerhet det er knyttet til denne typen «måling» av hcg.
Det er veldig stor variasjon i hvor mye HCG som skilles ut i urinen. Og måleusiklerheten på testene er også stor.
Så lenge du ikke blør eller har vondt ville jeg prøvd å slappe av. Hvis du ikke klarer det, drar du til legen og får litt ekstra oppfølging. Krysser fingrene for at du har en liten skatt i armene om ca 8 mnd <3

Prøvde å Google, men var ikke bare bare synes jeg. :hungover:

Tatt to stk i dag, men den nederste er den siste på mer konsentrert urin.. begge viste 1-2 uker da..
Pengene flyr, må virkelig stoppe. :banghead:

Vedlegg

• 20220408_212507.jpg
    20220408_212507.jpg
    682,8 KB · Visninger: 270
hei! Jeg fikk positiv digital med 1-2 uker med en HCG verdi på 9 (målt i blodet samme dag). Den skal egentlig ikke slå ut før verdien er på 25. forteller dette kun for å vise hvor stor usikkerhet det er knyttet til denne typen «måling» av hcg.
Det er veldig stor variasjon i hvor mye HCG som skilles ut i urinen. Og måleusiklerheten på testene er også stor.
Så lenge du ikke blør eller har vondt ville jeg prøvd å slappe av. Hvis du ikke klarer det, drar du til legen og får litt ekstra oppfølging. Krysser fingrene for at du har en liten skatt i armene om ca 8 mnd <3

Takk for at du deler. :love2

Prøver å slappe av da jeg uansett ikke får gjort noe, pg aner virkelig ikke hvorfor jeg følte sånn for å teste i dag. Endte bare med å bli usikker og stresset..
Får heldigvis ekstra oppfølging i svangerskapet pga hvordan ting endte sist, men kjenner det er lenge å vente i nesten 2 uker før man skal på sjekk hos sykehuset. :confused1

Back
Topp