Kan barnet hete..... hvis....?

ORIGINAL: Kriswizz

Ja hvorfor ikke? Hvis vi får en gutt til skal han hete det samme som pappaen sin. Bare for å føre navnet videre. Faren og farfaren hans heter også det samme og det er et ganske sjeldent navn så det er litt trist om det "dør ut".[:)]

Nå ble jeg nysgjerrig på hvilket navn det er da.....?[;)]

Klart det. Er jo dere som foreldre som skal velge og like navnet til barnet. Har en venninne som har en gutt som heter Simon og pappan heter Simen[:)]
Var litt rart i begynnelsen at det var så likt,men tenker ikke over det den dag i dag.

Vet om noen som fikk en sønn etter mange års prøving. de fikk først en datter med prøverørs. Å gutten kom på egenhånd.

Så fant det ut gutten skulle hete Thomas
Å det var for mor begynte på T, søster på H og Far på O å resten var bare no mas sa de[8D]

ORIGINAL: Nøttelita

ORIGINAL: Kriswizz

Ja hvorfor ikke? Hvis vi får en gutt til skal han hete det samme som pappaen sin. Bare for å føre navnet videre. Faren og farfaren hans heter også det samme og det er et ganske sjeldent navn så det er litt trist om det "dør ut".[:)]

Nå ble jeg nysgjerrig på hvilket navn det er da.....?[;)]

Notto [:D] Gammelt norrønt navn som betyr "natt ulv".

Helt tilfeldig har alle mine 5 barn 2 x A i navet sitt :) Kaja, Fabian, Alva, Leo Aaron og Luna Ea <3
Både jeg og pappaen har også to aer i navnet.. Dette er faktisk helt tilfeldig..

ORIGINAL: Mrs Lutz

ja det går fint ann.
men selv har jeg ikke sansen for det...

Back
Topp