Kan barnet gå?

Fleur

Gift med forumet
Føler det er flere og flere små som begynner å ta beina fatt her altså. Hvor mange er det egentlig?

Ja, går rundt hele huset nå[:)].
Men det ble en del blåmerker i starten[&o]

Nei, Kristoffer går kun langs møbler og sånt. Han nekter å gå når jeg holder han i hendene, da bare setter han seg ned... men i barnehgagen mener de at han snart kommer til å gå... Men jeg må si at jeg har god tid, for min del kan han GJERNE vente noen måneder til!!![;)]

ORIGINAL: lissom

Nei, Kristoffer går kun langs møbler og sånt. Han nekter å gå når jeg holder han i hendene, da bare setter han seg ned... men i barnehgagen mener de at han snart kommer til å gå... Men jeg må si at jeg har god tid, for min del kan han GJERNE vente noen måneder til!!![;)]

Jeg trodde bare det var Bella som satt seg når jeg prøver å gå med henne ved å holde ho i hendene[:D] Har aldri opplevd det før, jeg har vært med mange barn i den alderen og alle har liksom likt når jeg holder de i hendene og får de til å gå.. men hun går jo langs sofa og slikt da..

Var liksom ingen av alternativene som passet. Jeg vil ikke si at Leon går enda, men han tar mange skritt alene. Har ihvertfall tatt 6-7 skritt på egenhånd nå. Men kaller det ikke å gå før barna går hele tiden på en måte, isstedet for å krabbe[:D] 

Går når han holder seg fast, går rundt stue bordet

Går rundt bordet og alle plassar han kan holde seg i noko. Går når me held han i hendene.

Iver står og går når han holder seg i ting. Og så går han jo når vi holder ham i hendene, jogger også, men det har han gjort siden begynnelsen av juli, så det er ikke et tegn på at han snart begynner å gå, tror jeg.

Kan gå med gåvogna si også. Og er en klatremus, bor nærmest oppe på stuebordet og klatrer opp alt som finnes, tror han blir en sånn som er høyt oppe i trærne når han er ute og leker [8D][8D][8D]

Patrick går ja.. Går mye i löpet av en dag, men synes det går fortere og krabbe.. I går gikk han fra lekekassene sine, til kjökkenet og tilbake uten og stoppe, vil si det er 5-6meter kanskje.. Så han blir flinkere hver dag..

Svarte siste alternativet.. Men hun går når me holde hu i hendene å står når me støtte na.. Men e nok lenge te d skjer noge marr her. Men ganske slitsomt, for hu vil nesten ikkje sitta å leke lenger - ska bare hjelpes opp i ståstilling og ut å gå.

Skal løpe og sjekke [:D][:D][:D] 

Ligger på matta fremdeles[;)]

Eg svarte nei, men står sjølv. Han går rundt omkring, men alltid med ei hand eller to på eit møbel eller ein vegg. Han har ikkje sluppe seg i det heile, som eg har sett. Og når eg held han i hendene, så berre hoppar han! [8|] Han elskar nemlig å hoppa/gynga. [:D]

Han kan forresten ikkje sitja! Han sit på kne og held seg fast i noko, set eg han på baken, snur han seg rundt med ein gong.

hun har gått noen få skritt innimellom, men ikke noe mer enn det enda..

Back
Topp