Kan barna deres (og dere) å svømme?

Vi foreldrene kan svømme ja, men ikke barna. De skal selvsagt lære seg det! :)

både jeg og samboeren min kan svømme. Jenta vår har ikke lært seg å svømme enda, men elsker å være i vannet. Hadde det ikke vært så utrolig dyrt å dra i svømmehallen hadde vi gjort det mye oftere!

Jeg er så og si oppvokst i et basseng :) På jobben til pappa hadde de et stort basseng hvor jeg lærte meg og svømme.Var der i helgene.
Så ja jeg kan og svømme.Det kan samboeren min også.

Sønnen min "svømmer" vel ikke helt men han har vært på 9 ukers langt baby svømmings kurs som ble avsluttet på i juni.
Vi begynner igjen i aug.Så han er vann vant, og jeg tenker han lærer seg og svømme fortere påga det.

Ja både jeg og sambo kan svømme..
Eldste jenta på 3.5 år kan ikke svømme.. Hun har vært livredd vann fra hun var 1 år, så har hatt nok problemer med å dusje henne..

Men nå har hun blitt litt bedre, men no svømme lære blir det nok ikke i sommer :)
Minsten på 1 år kan såklart ikke svømme:)

Ungene er bare 1 og 3 år, så litt tidlig enda.
Men jeg håper sambo kan lære de å svømme etterhvert, for det kan ikke jeg! emoticon

Både jeg og pappan kan svømme. Jeg lærte det på egenhånd da jeg var 8-9år, men gikk på svømmekurs/svømmeskole etter det også.

Mini er bare halvannet men går nå på sitt første babysvømmekurs. Og nykomlingen skal nok få sitt første kurs før han er 6mnd. Håper på å få fulgt de opp jevnlig med kurs og bading. Svigerfar har kjøpt seg hus i Spania med svømmebasseng, og vi kommer garantert til å henge rundt et basseng mye.. og på strender. Og kunne svømme hjelper masse, selv om de voksne alltid passer på :).

Vi voksne kan svømme. 2 åringen min er en fisk i vannet, men kan ikke svømme enda.Dårlig med han på 8 mnd også hehe...
Men de har badebasseng i bhg til snuppa, og jeg tror de har lagt fokus på dette med at unger er dårlig på å svømme. Så da får de øvd masse regner jeg med, men vi bader mye med ungene vi også:)

De vil jo ikke fylle bassengene på skolene, det er jo viktigere å sende pengene ut av landet eller å kjøpe stygge gråstein å ha i rundkjøringene.

Både jeg og gubben kan svømme. :)  Gubben var i sin ungdom livredder, så såklart.

Tuppehøna kan ikke svømme enda, men enda litt liten.   Men regner med hun lærer å svømme "før" meg, jeg var vel 8-9 år før jeg lærte det ordentlig.  Men sånn er det når man er livredd for å få hodet under vann, og generelt har høydevannskrekk. (redd for vann langt nede og dypt vann).   Gikk på ungdomsskolen før jeg turte å hoppe fra et stupebrett.   Men tross i dette var jeg likevel som fisken i vannet. ELSKET å bade og herje.

jeg kan svømme ja:) Eldste snuppa går på vanntilvenning nå, de øver mest på å flyte og litt svømming. Regner med vi går fra vanntillvennings/flytekurs til svømmekurs i høst en gang eller etter jul.

Vi voksene er relativt gode svømmere. 12 åringen svømmer greit, men jeg stoler ikke på han alene i vannet. 4 åringen kan holde seg flytende og er trygg i vann

blæh! Jeg er flytedyktig emoticon  Jeg kan svømme litt, flyter godt, kanskje bedre på ryggsvømming? Går ikke fort, ikke sjøvant, hater å bade i sjø. Liker innsjøer og aller best basseng. Fins ikke noe ok badeland i nærheten av her jeg bor nå, så Eline har aldri fått muligheten til å teste vannlivet annet enn i bassenge vårt på verandaen. Samboeren min er en god svømmer, svært sjødyktig og har "ansvaret" for å unngå at Eline blir like "redd"/"nervøs" av sjø og sjøliv som jeg er. Jeg er veldig fokusert på at Eline ikke skal bli redd for å kjøre båt eller være i nærheten av sjøkanten/bade i sjøen.

Jeg var veldig "flink" når jeg og Eline var hos svigermor på ferie, da var vi ute å kjørte i båt til hytta hennes. Og jeg syns selv jeg var veldig rolig og avslappet på båtturen. Inni meg så jeg for meg alt som kunne gå galt, men svigermor sa at det ikke syntes og Eline elsket det.

Jeg kan svømme, men sambo kan ikke. Pjokken på snart 2 år kan ikke, men skal lære seg å svømme, om ikke jeg klarer det så blir det svømmeskole :)

Vi kan svømme, ja. Tassen kan ikke, men skal begynne med litt svømmetrening i løpet av året.

Ja, har drevet aktivt med svømming fra jeg var 6 år til jeg var 17 så det er nok ikke noe problem :) Men siden Victoria bare er 6 mnd så kan hun nok ikke svømme enda ;) Men jeg skal lære henne å svømme, synes det er veldig viktig!!

Nei det kan de ikke,men både mann min og jeg svømmer
Vi prøvde i fjord å lære dem,men ble ikke til at de klarte det, så håper at vi kanjse får lært de nå i sommer hvis vi får varme
Men det at fære og fære barn kan svømme har også med kommunene og skolene å gjøre,Svømming er nedprioritert i skolen dermed så blir det flere og flerre barn som ikke lærer å svømme siden en del foreldre ikke har ressursene eller økonomien til å sende barne på svømmeskole eller dra i svømmehal med de.

Ser her vi bor ska vi i svømmehallen her vi bor så er det 450kr for 2 barn og 2 voksene ,for oss er det mye penger, og hvis vi ska sende ungene på svømmeskole så er det 2500kr for 10 timer

både jeg og mannen kan svømme. (jeg hadde en nesten drukneulykke som barn så er kanskje ikke den dristigste)

Eldstejenta vår lærte seg å svømme litt før hun ble 3 år, nå er hun snart 4 år og behersker å svømme under vann, over vann og rygg. Hun kan også dykke til bunnen, rulle under vann og stupe.

Minsta på 2 år kan ikke svømme.

Back
Topp