Kan bare ikke fatte...

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
... at det kan være såå mye lyd I en sovende baby:-P Er jo til å bli gal av! Så nå ligger han I dobbelsenga alene, mannen på gjesterommet og jeg på sofaen, haha :-D

Vært helt sinnsykt med lyd på nattestid her og.. Helt vilt å mye lyd en sånn liten kropp lager... Har roer seg litt men har fortsatt netter hvor støynivået er rimelig heftig... :p

Haha! Kjenner det igjen! ;) Her er han ofte så tett i nesa på nettene, holder på å bli sprø ;) Enten piper det i nesa hans eller så styrer han noe veldig med å få suttet på sutten eller å i det hele tatt sovne ;)

Vet ikke hvem av dem om "bråker" mest, mannen eller plutten..

Her er det en blanding av pressing, kaving med armer og bein, mister sutten osv:-P Kan rett og slett ikke sove på samme rom, da får jeg ikke sove I det hele tatt:-/

ganske utrolig med lyder som kommer fra dem når dem sover! nesten litt rart de ikke våkner av det :p

Hehe, ja det er mye lyder :p
Jeg er så heldig at jeg får ligge i midten av mannen og lillebror. Begge snorker veldig, men mannen har vært helt ekstrem i det siste....
Måtte plugge i en ørepropp i natt faktisk :p

Mye lyd her også.:) veldig glad for at han sover i sin seng på sitt rom.:) selv da våkner jeg noen ganger av han siden vi har dørene åpne mellom rommene.:)

Her begynner vi med soving i egen seng I natt!:-D

mye lyd her også:confused: ikke lett å få sove når det står på :meh:

Back
Topp