Kan Alle gå??

Lykke!

Forumet er livet
Lurer på om det bare er snuppa mi som ikke vil slippe seg og gå alene ennå?

Benjamin går alene nå ja. Hun slipper seg vel når hun er klar for det [;)][:D]

ORIGINAL: Molsy

Benjamin går alene nå ja. Hun slipper seg vel når hun er klar for det [;)][:D]

[:D]

[:)]Alexander går alene nå ,slapp seg for en uke siden ca.... Hun går når hun føler seg klar til det. Ingen ting å stresse med[;)].
Naboen min fortalte at da tvillingene hans var små gikk jenta når hun var 11 mnt ,men gutten gikk da han var 19 mnt[:D]. Alt er jo like normalt!

Marcus slapp seg når han var 1 år & 19 dager. Ville & ville hele tiden, men datt jo ofte. Øvelse gjør jo mester. Så prinsesse di vil nok bare øve seg HELT flink ;-) Ingenting å stresse med egentlig.

pia mi bynte å gå da ho va 10 mnd. kjenne folk rundt mæ som e godt over 1 år som ikkje går. det kjæm sæ ætterkvært ska du se.
[;)]

Trym går, men det er ikke lenger enn en tre ukers tid siden han begynte med det...

har vel gått alene i 1 mnd nå..

Mia går..

Nicolai gjekk sjølv (uten å gå mot noke/noken) ca 1 veke før eittårsdagen, og då byrja han å gå nesten samtidig med ein som er over eit halvt år eldre(nicolai starta nokre dagar før han). Så alt er normalt og ho går når ho er klar.. Nyt tida du har no for snart spring ho alle vegar[;)]

Isak går/løper[:D][:D]

Sander går me støtte, reiser seg midt på gulvet og står fint, men litt vanskli å få flytta beina.[:)]

Nathalie går ja..jenta di slipper seg nok hvert øyeblikk[:)]

ORIGINAL: Asil

Han går bare om han har en finger å holde seg i. Har sluppet seg et par ganger, men det var nok bare uhell. Har heller aldri reist seg opp i stående på gulvet uten at han holder i noe. Han gjør det når han er klar, selv om mor gleder seg veldig nå! [:D]

Ja sara også går når hun har en finger og holde i eller noe og støtte seg til, men det har hun gjort en god stund men så fort vi prøver og slippe så setter hun seg rett ned, hvis hun står ved bordet og jeg strekker armene ut for at hun skal prøve og komme til meg så hyler hun, hmmm jaja bare og smøre seg med tolmodighet:)

gleder meg veldig jeg også til hun går gjør ting også litt letere for henne for virker som hun til tider er litt frustrert, vill mer en hun får til[:D][:D]

Maja begynte å gå skikkelig for en liten uke siden[:)]

Back
Topp