*p!nk smile*
Forumet er livet
Noen som har hatt en kampfisk i bolle??
Erfaringer??[:D]
Erfaringer??[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: astrone
funer fint det[;)] en av de få fiskeartene som faktisk ikke liker noe særlig sirkulasjon i vannet,er egentlig en sump fisk.Som lever på rismarkene i asia[:)]
kjempe fine er de jo også.Har prøvd å ha hun og hann fisker ilag,men det har ikke gått for oss....har endt med att hun fiskene har ødelagt de fine finnene til hannen[&:] så derfor anbefaler jeg deg å bare ha en hann fisk..[:)]
ORIGINAL: Lille Rosin
En hanne, men 2 huer går også fint sammen.
ORIGINAL: *p!nk smile*
Trodde de MÅTTE være alene..[8|][:)]
Ikke det vi har fått beskjed om i flere butikker. Men hanner må være alene, men kan ha 2 huer sammen, og i ene butikken her har de ei hue sammen med guppyer.
ORIGINAL: CHICKA™
Jeg er generelt sett i mot fisk i bolle!
ORIGINAL: *p!nk smile*
Trodde de MÅTTE være alene..[8|][:)]
er det att de ikke skal være sammen med andre "finne fisker" som andre kampfisk hanner,guppyer,slørhaler osv...kan egentlig fint gå ilag med hunnkampfisker,de kan lage rede osv i bollen da,men er ofte det ikke fungerer...de er veldig livlige og prøver å vise seg fremm for disse hunn fiskene.Blir ofte for mye av det gode[8D] kan bli agressive da.[:)]
ja,jeg er imot att fisk som er avhengig av sirkulasjon er i bolle,feks gullfisk er ikke i sitt rette miljø i en bolle...men kampfiskene er vandt med oksygenfattig vann..
da kan det fungere[:)]
ja,jeg er imot att fisk som er avhengig av sirkulasjon er i bolle,feks gullfisk er ikke i sitt rette miljø i en bolle...men kampfiskene er vandt med oksygenfattig vann..
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=5183
Her kan du lese litt.[:)] Finner masse på nett om du søker på kampfisk.[:)]
Verd forsøket?????
Absolutt ikke levbart!
De KAN klare seg der, men BØR ikke være oppi der...