Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes trist ut, det må settes på opptak
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()
Hehe, tenkte mer på det at det er ekte historier.. Et program som gjerne vekker følelser og setter følelser i sving..! Er dritt lei idiotiske reality-konsepter og humorløse sit-coms. Så hvis jeg først skal se noe på tv så liker jeg se sånne historier fra virkeligheten, og denne høsten er jo full av dem. Blant annet "født i feil kropp" og "ønskebarna". Siste nevnte begynner 3.sep på TVNorge og handler om norske par i adopsjonsprosessen, noe for meg og deg som er litt interessert i emnetlitt usikker på hvordan jeg skal tolket det du skrev der..Liker du triste ting? Det hørtes jo skrekkelig deprimerende ut *ler*
Har ikke hørt om dette programmet. Er det en serie eller en dokumentar?
Enig med duHehe, tenkte mer på det at det er ekte historier.. Et program som gjerne vekker følelser og setter følelser i sving..! Er dritt lei idiotiske reality-konsepter og humorløse sit-coms. Så hvis jeg først skal se noe på tv så liker jeg se sånne historier fra virkeligheten, og denne høsten er jo full av dem. Blant annet "født i feil kropp" og "ønskebarna". Siste nevnte begynner 3.sep på TVNorge og handler om norske par i adopsjonsprosessen, noe for meg og deg som er litt interessert i emnet
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()