Kampen for livet

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Starter i morgen på tv2 flere som skal se?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nja kanskje. Er så mye jeg vil se i høst at jeg må nok prioritere bort noe.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Mye jeg vil se også..

Hørtes trist ut, det må settes på opptak :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Hørtes trist ut, det må settes på opptak :)

litt usikker på hvordan jeg skal tolket det du skrev der.. :p Liker du triste ting? Det hørtes jo skrekkelig deprimerende ut *ler*

Har ikke hørt om dette programmet. Er det en serie eller en dokumentar?

litt usikker på hvordan jeg skal tolket det du skrev der.. :p Liker du triste ting? Det hørtes jo skrekkelig deprimerende ut *ler*

Har ikke hørt om dette programmet. Er det en serie eller en dokumentar?
Hehe, tenkte mer på det at det er ekte historier.. Et program som gjerne vekker følelser og setter følelser i sving..! Er dritt lei idiotiske reality-konsepter og humorløse sit-coms. Så hvis jeg først skal se noe på tv så liker jeg se sånne historier fra virkeligheten, og denne høsten er jo full av dem. Blant annet "født i feil kropp" og "ønskebarna". Siste nevnte begynner 3.sep på TVNorge og handler om norske par i adopsjonsprosessen, noe for meg og deg som er litt interessert i emnet :)

Ekte historeier liker jeg :) Men kommentaren din var priceless :D (selv om jeg tror jeg skjønte hva du mente allerede første gang) :D

Nå ser jeg svært lite på TV igrunn :p

Hehe, tenkte mer på det at det er ekte historier.. Et program som gjerne vekker følelser og setter følelser i sving..! Er dritt lei idiotiske reality-konsepter og humorløse sit-coms. Så hvis jeg først skal se noe på tv så liker jeg se sånne historier fra virkeligheten, og denne høsten er jo full av dem. Blant annet "født i feil kropp" og "ønskebarna". Siste nevnte begynner 3.sep på TVNorge og handler om norske par i adopsjonsprosessen, noe for meg og deg som er litt interessert i emnet :)

Enig med du:))

Fint program, samtidig veldig trist ja.

Back
Topp