Kamp..

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Fler som har gubber som ser kamp ikveld? Gubben her ligger på sofaen, mens jeg sitter i den andre med PCn på fanget og et glass rødvin vedsidenav[:)]

åååååååååååå...vin hørtes godt ut!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Tornerose:D

Fler som har gubber som ser kamp ikveld? Gubben her ligger på sofaen, mens jeg sitter i den andre med PCn på fanget og et glass rødvin vedsidenav[:)]

Ja han er på pub å koser seg med fotball å øl[;)]

Yepp, her også... Og jeg har PC`n og hvitvin[:)] Grei deal det egentlig...
Bare lurer på hvem som må gå hvis lillegull våkner [&:][:D] *sikkertmeg*[8|][:)]

jupp.. odd - sarpsborg sparta (?)...
fikk ikke en drink en gang jeg, mens han ble servert både middag og øl [8D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Ja han er på pub å koser seg med fotball å øl[;)]
Samme her.. KOser seg med kamp og øl på pub [8D]

Her har vi samme situasjon, jeg med laptopen og typen slengt på sofaen foran fotball.
off, som jeg hater sport på tv. All slags sport.
For at forholdet vårt skal funke i fremtiden må vi ha et eget tv-rom så jeg slipper å høre på de irriterende kommentatorene hvertfall :p

Jepp!
Her sitter sambo og broren å ser på kampen.... (jippi så gøy....) 

Yes, akkurat sånn er det her i kveld også.. bare at ikke jeg har rødvin da [:(]

Han har besøk av en kompis og de ser liverpool, i går var det helt likt.

ORIGINAL: ~maiken~

ORIGINAL: ostepoppen

åååååååååååå...vin hørtes godt ut!!!!!!!!!!!!

vin hørtes faktisk JÆÆÆVLI godt ut.. *tar en eeekstra stor slurk av cola zeroen*

Joooda, han konne dødd for liverpool.. Så her e han og alle kameratene hans og venninnene mine på pub å ser kamp.. aaalle drikke seg fodle å kose seg.. Å her sidde eg, bestilt meg litt kinamad, drikke cola zero og har kjøpt smågodt.. Å henge på bv.. Sga jo ikkje sutra eg, har det jo så plommå i egget[;)][:D]

Ikke feil det altså[:D]

Back
Topp