C
Choice
Guest
Fler som har gubber som ser kamp ikveld? Gubben her ligger på sofaen, mens jeg sitter i den andre med PCn på fanget og et glass rødvin vedsidenav[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tornerose:D
Fler som har gubber som ser kamp ikveld? Gubben her ligger på sofaen, mens jeg sitter i den andre med PCn på fanget og et glass rødvin vedsidenav[:)]
ORIGINAL: *p!nk smile*Samme her.. KOser seg med kamp og øl på pub [8D]
Ja han er på pub å koser seg med fotball å øl[;)]
ORIGINAL: ~maiken~
ORIGINAL: ostepoppen
åååååååååååå...vin hørtes godt ut!!!!!!!!!!!!
vin hørtes faktisk JÆÆÆVLI godt ut.. *tar en eeekstra stor slurk av cola zeroen*
Joooda, han konne dødd for liverpool.. Så her e han og alle kameratene hans og venninnene mine på pub å ser kamp.. aaalle drikke seg fodle å kose seg.. Å her sidde eg, bestilt meg litt kinamad, drikke cola zero og har kjøpt smågodt.. Å henge på bv.. Sga jo ikkje sutra eg, har det jo så plommå i egget[;)][:D]