Kamera...?

Bamse

Forelsket i forumet
Er så lei av at det digitalekameraet mitt må fokusere så mye før bilde blir tatt! Får jo aldri med meg de øyeblikkene jeg vil ha![:@] Så lillegutt er ALLTID ferdig md å smile før bilde blir tatt [8D] 
Så vurderer å kjøpe meg ett speilreflekskamera...Noen som har noen tips? Hvilke er bra? [:D] Eller er det helt bortkastet å kjøpe ett..?

Anbefaler CANON EOS 400D.

jeg har også canon eos 400 D.  og jeg er super fornøyd.

Kommer ikke skattpengene snart? [:D] hihi...vet hva jeg skal bruke de på i år! [:D] hva er forskjellen på 350 D og 400 D da?

Eg har Nikon D70s, er veldig fornøyd med det. Går du fra vanlig digitalkamera over til speilrefleks, er det vanskelig å ikkje bli fornøyd, nesten uansett. Det trur eg..

Vi har nå eos30d - byttet ut vårt 300d med dette for noen mnd siden. Er veldig fornøyd, men min mening om speilrefleks er: viss du ikke kan nok til å bruke manuelle innstillinger "flytende", har man heller ingen ting igjen for det. det fokuserer litt fortere, men dette er ørlite i forhold til nyere kompaktkamera, og bildene blir ikke merkbart bedre om man ikke overstyrer auto-innstillingene.husk at det er fotografen som tar bildet, ikke kamera!
bruker det for lang tid å fokusere, innvester heller i et godt kompaktkamera, så kan du ha det med deg overalt, og terskelen for å ta bilder blir mindre. Vi har også et ixus 40 (begynner å bli gammelt, jah...) og til autobilder  blir bildene så og si like fine med dette, og det fokuserer lynraskt!

Back
Topp