Kallenavn

Misn

Flørter med forumet
Hadde vært artig å høre kallenavnene til de ulike junispirene rundt om. Her i huset går vi for menneskenavn. Vår forrige som ikke kom til verden gikk under navnet Leofred og spiren i magen nå heter Solfrid uten at vi har noen som helst tanke om å kalle baby for Solfrid eller engang vet hvilket kjønn det er ennå :D flere som kjøre midlertidige navn?

Lille og bebisen er det det går i. Første ble kalt Turboturid, for hun var helt vill i magen (hun bristet et av ribbeina mine de hun turnet og sparket). Nummer to het lillebror og lillegutt i magen. Nå vet vi ikke hvilket kjønn vi venter :)

Lillesøster. Eller Frida Elisabeth.
Så kjedelig er vi :bag:

Først gikk den som «okkupanten» her, nå er det «den» eller «den lille». :hilarious: Skal bli godt å få vite kjønn, føler kanskje det kan bli enklere å forholde seg til da ‍

Vi sier vel stort sett babyen, det er det mini kaller den. Mannen kaller den for navn, så sikker er han på at det er ei jente som skjuler seg i magen at han kaller henne det jentenavnet vi har landa på :smiley-ashamed004

Vi snakka ikke noe om baby i magen føre otul, og da fikk vi vite det er en lillebror, så rett og slett bare blitt sagt lillebror :hilarious:

Baby/babyen eller så bruker vi navnet hans :Heartblue

Vi bruker minsten. Første kalte vi lykketrollet, for vi var overlykkelige, hun kom med p-piller (fant ut etter fødsel at jeg har 1 eggstokk, så ble plutselig et større mirakel), vinnerlykken min økte (uansett om vi spilte brettspill eller minigolf, vant jeg hver gang, før svangerskap og etter fødsel var det tilbake til å tape hver eneste gang), magefølelsen slo aldri feil når jeg gikk med henne, vi omtaler henne fortsatt som det lille lykketrollet vårt.

Vi er sp kjedelige at vi sier bare babyen. Etter vi fikk vite kjønn så har vi sagt litt lillesøster:-)

Puddingen, babyen, navnet , den, og noen ganger "lillebror" (på spøk, har ingen barn fra før, men en hund)

Back
Topp