Kallenavn

Blir kalt forkortelser av navnet mitt noen ganger, men ikke nok til å kalle det kallenavn tror jeg

Åh, at ikke de kan ta et hint. Når personen som blir kalt det ikke liker det så syns jeg de skal respektere det og slutte å kalle deg for det :(
Og bestemor syns vi skulle kalle minsten for Arne (hun er litt glemsk og tenkte ikke over at jeg ble kalt det, bestefar til samboer het det og hun var så glad i musikken hans). Så hun kunne ikke skjønne at jeg nektet det :p

Og bestemor syns vi skulle kalle minsten for Arne (hun er litt glemsk og tenkte ikke over at jeg ble kalt det, bestefar til samboer het det og hun var så glad i musikken hans). Så hun kunne ikke skjønne at jeg nektet det :p

Off skjønner godt at ikke du ville ha de navnet :p

Mamma hadde kallenavn på meg da jeg var liten. Har alltid syntes det har vært veldig koselig og en fin ting mellom oss.
Mannen min lagde et helt annet kallenavn på meg da vi ble sammen. Jeg likte det IKKE i begynnelsen, men så begynte alle vennene våre å bruke det, så jeg måtte kaste inn håndkleet:p Nå synes jeg det også et koselig.
Jeg tror dog mamma føler seg litt snytt og tenker nok at hun hadde førsterett på kallenavn på meg:hilarious::hilarious:

Ja, mamma kaller meg av og til Diddi, navnet jeg ga meg selv da jeg var liten (har veldig lite med det riktige navnet mitt å gjøre :-p). De nærmeste venninnene mine bruker et kjælenavn som har hengt ved meg siden ungdomsskolen :)

Back
Topp