Kallenavn

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Spira, magetroll, bøllefrøet.. Kallenavnene er mange, hva kaller du det lille miraklet i magen din? :)

spire :) ungen eller han .. ja, jeg ønsker meg gutt :P

He he, sier også "han" faktisk. Uten å tenke over det. De fleste omtaler den som "han"..

Her går det i spira og bøllefrøet. Mannen kalte lille for "Ståle Krapyl" her en kveld, da klikka jeg så han fikk latterkrampe! Det får han IKKE lov å si igjen! :P

Prøver fremdeles og venne meg til at det faktisk er noe der. Så foreløpig er det:
Lille klump i magen

Vi har ikke noe navn på den enda :P men vi sammenligner meg og det med en russisk putte inn i hverandre dukke :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

mannen min kaller meg for bøllefrøet så kan ikke kalle den det. Men det blir babyen slik at etterhvert som vi skal forklare det til guttungen så forstår han hva det er snakk om. Holder på å varme han opp til tanken på flere i hus nå. Tror han tar det fint.

Har gått mest som bøllefrøet og spiro, samt knøtte :)

"Han dær i magen". Vi tror ikke på at han finnes før vi evt ser han på skjermen på torsdag :)

Sent from my iPad using BV Forum

"Han" (blir veldig overrasket hvis det er noe annet enn gutt inne her) :p

Eller "denna" (da mens jeg stryker meg på magen samtidig) :)

Her er det "lillespire" :Heartblue :Heartpink

Første gikk for "lille" hos oss hele svangerskapet. Bror min kalt hun for reken.:confused:
Nr.2 ble oppkalt "lille fot" av storesøstrer når hun begynt å bli aktiv i mage.:love017 Synes det var utrolig søt! :love017

Her er det "lillespire" :Heartblue :Heartpink

Første gikk for "lille" hos oss hele svangerskapet. Bror min kalt hun for reken.:confused:
Nr.2 ble oppkalt "lille fot" av storesøstrer når hun begynt å bli aktiv i mage.:love017 Synes det var utrolig søt! :love017
Naw, herlig!

Haha, våres lille alien ;) ser jo ikke ut som et barn enda :P åsså er det lillingen, spira og bolla :D

Jeg kaller 'den' ikke for noe som helst. Moren min kaller 'den' for Amalie. :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Har ikkje noke spesielle namn enda. Går som ho eller babyen. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Forrige var smurfen:P:) nå er det baby i mammas mage<3:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lille babien i magan <3

Back
Topp