Kallenavn?

Lillesøster. Gullegod, smurfen og søtnosen.. farfar kaller henne LALA etter en sanger..

Hadde dilla på toblerone sjokoladen under svangerskapet så Tobias har bare blitt Toblerona[:)] hehe

Jenta vår heter Stella.. Så hun blir ofte kalt Stellsi eller som pappan sier Stellsen pelsen [:D] Stakkar, ser jo nå at det er omtrent mobbing av navnet her[8D] Men vi har også en liten Liam som alltid har vært en Limsi [;)]

- Småen <3
- Terroristen (Haha, om natten når han får spise kick og skal ha litt mat, så sove, litt mat, så sove.. heeele natten, da har sambo kalt han for terroristen [8D] )
- Mister No-Sleep
- Klumpen <3
- Tjukkebollen <3
- Beibiss (det er det Elias kaller han [:D])
- Lille gullet <3
- "Lille Bjarne" fordi han er kliss lik min oldefar som døde for 2 år siden! Skummelt lik![:-]
- Lille vennen <3

Lille knirk og lille gull går det i her [:)]

ORIGINAL: Frk.Maja

Hadde dilla på toblerone sjokoladen under svangerskapet så Tobias har bare blitt Toblerona[:)] hehe

toblerone

Her har vi mange kosenavn[:)]
Mini, gullet, lillegull, klompen, ollebolle, lille venn, kompis, småen..[:D]

Edward blir kalt alt fra Teddy, Warten, Eddie, Ed, TeddyEddy til stuttjukken og lille venn. Kjært barn har mange navn :)

Alexander heter han, og her er noen av kallenavnene:
-Lolo, som betyr lillebror i storebror sine ører på 22mndr[:D]
-Lillebror
-Vennen
-Gutten min
-Alex[;)]

ORIGINAL: milllacam

ORIGINAL: Liam og Stellanurket

Jenta vår heter Stella.. Så hun blir ofte kalt Stellsi eller som pappan sier Stellsen pelsen [:D] Stakkar, ser jo nå at det er omtrent mobbing av navnet her[8D] Men vi har også en liten Liam som alltid har vært en Limsi [;)]

Hun blir ikke kalt Stella Polaris da?

Hvem er det da ?[8D]

Lillegutt, snuskebusk, nuppelupp, pruttgubben, søtnosen, lille venn, knirken.. har mange navn på han ja :)

Så masse skjønne navn.

Her går det i: Bolla, snuppeluppa og klompen (forkortet fra gullklompen) :P

Min egen pappa har kalt meg klompen siden jeg var liten så jeg antar at det henger igjen.
Jeg har forsåvidt fått nytt kallenavn av pappa.
Vi er nå kjent som STORE klompen og LILLE klompen.

Hehe.. Bruker sjeldent navnet :) Går mest i snuppen, lillevenn, tjukken, bolla, klompen, plutten, vakringen og sånt :)

Lille venn, lille frøken, skjønningen, snuppelura, trøttnos, kosejenta og mange flere [:D]

Back
Topp