Kallenavn?

plufsa mi, lille bo, gnälla smälla å masse annet rart <3

haha.. masse søte kallenavn her...

her går hun under flere navn
mini,bolla, trollet, klompen, gummitarzan, jenta til mamma/pappa,.[:)]

Klompen min, lille vennen min, "sjønnas" osv....Mange anledninger, mange navn[:)]

hehe her er det lille komla te na mor :)

Titten[:)] Siden han ligner på Titten Tei[:D]

Her går det for det meste i Lille My (siden hun heter My Angelica) [:D]
Men bruker også poopiegirl, klompen, lille venn og gulpi [8D]

Her er det veslmeinn [:D] Har kalt han det siden han ble født, og siden han ikke har fått navn før nå så er det vanskelig å slutte med det [:)] Så uansett hvor stor han blir så er han nok mammas veslmeinn 

har funnet ut at her bruker vi nå sjelden navnet hans hehe her går det i vennen, snuppen, prinsen, skatten stort sett og sambo bruker i tillegg ploppen hehe

Toffer`n, Mini, Lillemann, Lillegutt, Lillegull, BesteMammaVet, Bestevenn osv osv!
Bruker navnet hans altfor lite..

Bruker også nanvet hans altfor lite. Går stort sett i skatten, knerten og knert. Ellers går det myyyye i alt som har med -ulf å gjøre. Blei-ulf, Spark-ulf, gulp-ulf, bæsj-ulf... 

Her går det i elksling, elskling pelskling, pelskus, trøttnos, søtnos, lille venn, Ab (fordi hun heter Annabelle) , jenta mi, krølltrusa og krøllfis haha[8D] vet ikke helt hvor det kom fra men[8D]

[:D][:D]

Lillegull, gullet, masekråke, skrikerunge, skravlekjerring, hakkespett og på den verste tiden; devilspawn...

Alt sagt med verdens største kjærlighet!

herlige kallenavn!

her går det i William-vil-ikke, lille venn, snuppeluppen, kjekkasen, stompelompen.... blir jo noen andre og, men ikke så mye de blir brukt :-)
Svigerfar er bergenser og kaller han for korven (noe jeg haaaaater[:@] grusomt kallenavn)

haha dere synns sikkert det er rart men kaller han grubbis og stompis hahahhaha[:D]
storesøster sier at han har grubba når han gulper så da ble det grubbis.
har bare blitt sånn med stompis:)
:)

Sååå mange søte, morsomme og fiiiine kallenavn det er ute og går!!Sitter her og smiler meg gjennom heeeeele tråden[:D]

Her går det i lille go klomp, stinemor, gullet eller stinky, mens sambo kaller henne lille my siden hun har rødt hår, eller lille mø.

Navnet hans
Gulle
Vænnen
Lille vænn
Mamma å pappa sin

Gu´faren kom med et kallenavn: Æddis [8D]
Men gubben liker ikke kallenvan så han vil bruke navnet hans og sånner fine "navn" som vennen osv [8D][;)]

Back
Topp