Kallenavn?

Charlis

We will date again, Mr.Moet!
Har dere kommet på noen kallenavn til de små da?

Vi har hele veien brukt Lille Vennen, men i det siste så har Lille Tassen liksom bare falt ut av meg.. Moren min sier alltid; duuuu, ikke kall henne Tassen, hun er jo en jente!! hehehe... Men jeg klarer bare ikke å la være[:)]

Så vi har da foreløpig Lille Vennen og Lille Tassen[:D]

Hva har dere??

Basselusken[:D]

Lille prinsesse, tuppa, blidfis og trollungen er vel de kallenavnene som blir mest brukt [8D][:D]

her går det som regel i schätzeli (sveitsertysk) eller snuppelupp [:)]

Baby-J  og Lillemor :)

Nuppeliten har jeg kalt ho helt siden ho lå i magen! Ellers så går det i lille bolla mi, søtnos, gò jenta osv, osv! Kjært barn har mange navn ;)

Charlis: Jeg het AnKv før! Sladrevenn ;) hehe

Lillevennen, Lonis og mini

Storesøster går under kallenavnet Malle (det var sånn hun uttalte sitt eget navn da hun begynte å prate [:)])

Klompen (det ble alltid jeg kalt av mamma),

Mor (??) jeg aner ikke hvor det kom fra, det bare føles så naturlig [8D]

Tindra-lill eller Tindra-liten. Første der er etter en sang som storesøster synger i bhg [:D]

nuppetuppa, nuppa, nuppeliten,
huff må skjerpe meg.
sa jeg ikke skulle snakke skikkelig baby språk, men her går det i
nemmen har nuppetuppa mista mokken sin dakar lille nuppami. [8D]

mamma sier alltid kosen til a:p

Snupp, Snapp, Mr.Anderson, Nusken, Ongen og Snask. Veksler mellom de [8D]

Hehe, artig tråd! Her går det i klumpedumpe, lillegutt og bæsjemaskin. Alle uttalt med mye kjærlighet[:D]

Her går det i Morell, Lille og kosekos [:D]

Her går da i Lille venn, Klompen og no sista vekå har da blitt BæsjeGuri[:D] Men da e nok navnet så blir mest brukt her og[:)]

Går for det meste i -lille lykketrollet til mamma her [:)] Navnet har kommet etter sveisen hennes[8D]

Back
Topp