Kallenavn på spiren inni magen?

Huff, ja, skjønner at du vil bli kvitt kvalmen. Jeg håper den dabbet av igjen hos meg om ikke altfor lenge, men må vel finne overlevelsesstrategier etter hvert nå. :p Jeg skjønte egentlig at du ikke mente det bokstavelig, følte bare for å svare på den. Jeg har nemlig lyst til å finne vårt eget kjærlige kallenavn på den lille, men akkurat nå er det mest Sjefen, Lille terror, Stabeiset og Bøllefrøet det går i her. :p

Skjønte at du skjønte :D Ja, det er rart hvordan man utrolig nok, til tross for kvalme, hodepine, oppkast, null energi, liten matlyst osv holder ut, dag etter dag, uke etter uke. Og HVER eneste morgen i de første sekundene jeg våkner så tenker jeg "åh, jeg føler meg ikke kvalm! I dag er dagen! Fra nå av blir det så enkelt som bare det å gå gravid, JIPPI!" - helt til jeg nok en gang kommer ned på kjøkkenet og kjenner hele kroppen vrenger seg i det MR. kvalme innvandrer kroppen min ;) Har helt glemt hvordan en hverdag uten er :) :) Har hørt om de som er dårlige i alle de ni mnd og - Guri, håper jeg slipper det! ;)
 
Knøttet og knærten... Bare kommet av seg selv, underliggende guttefølelse ? :)
 
Skjønte at du skjønte :D Ja, det er rart hvordan man utrolig nok, til tross for kvalme, hodepine, oppkast, null energi, liten matlyst osv holder ut, dag etter dag, uke etter uke. Og HVER eneste morgen i de første sekundene jeg våkner så tenker jeg "åh, jeg føler meg ikke kvalm! I dag er dagen! Fra nå av blir det så enkelt som bare det å gå gravid, JIPPI!" - helt til jeg nok en gang kommer ned på kjøkkenet og kjenner hele kroppen vrenger seg i det MR. kvalme innvandrer kroppen min ;) Har helt glemt hvordan en hverdag uten er :) :) Har hørt om de som er dårlige i alle de ni mnd og - Guri, håper jeg slipper det! ;)

Det har jeg også hørt, så jeg håper virkelig det ikke er meg (eller deg). Da blir jeg nok litt smågal underveis om dette aldri gir seg (og jeg blir vel helt uten muskler, liggende i seng i ni måneder). :p
 
Vi sier Bønna, fordi den ligna på ei Bønne på tidlig UL ;-)
 
Kvalmetrollet enn så lenge! :p men siden det bare r jeg å sambo så vet noe så kommer det vell andre navn etterhvert :)
 
Her har det blitt knerten etter at min pappa begynte å kalle bebien det :p
 
Sist var det krabaten ;-) nå er det babyen :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Samboeren min kallet mini for Alien (romvesen) sist svangerskap. Får se hva han finner på denne gangen. Jeg er så kjedelig at jeg bare sier babyen.
 
Back
Topp