Kallenavn på spiren inni magen?

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Noen som har et kallenavn på spiren inni magen? Eller hadde noen kallenavn ved tidligere svangerskap?

Vi har tenkt til at selve navnet skal være hemmelig frem til fødsel, og vi vet jo uansett ikke kjønn før om lenge. Jeg har lyst til å ha et kallenavn/kosenavn annet enn "spiren", "babyen", "bøllefrøet", "reka" osv. Har noen ideer, ligger jo rett ut så da kan jeg jo tenke mye. :p

Så jeg vil gjerne høre deres kallenavn. :) Også om det er Spiren altså. Eller Sjefen (som jeg vurderer i disse dager;)).
 
Last edited:
Har litt ufrivillig blitt reka her enn så lenge. Håper vi finner på noe annet etter hvert :p Kjell kanskje? Fnis.
 
Nr 1 : gullet- etter oul: Prinsessa
Nr 2: lillegull- etter oul Prinsen
Nr 3: spiren- etter oul lillesøster
Nr 4: spireliten ....
 
Har litt ufrivillig blitt reka her enn så lenge. Håper vi finner på noe annet etter hvert :p Kjell kanskje? Fnis.

Hihi.. Kjell er kult da, ganske langt unna de vanlige "kosenavnene" tror jeg. ;)
 
Hihi.. Kjell er kult da, ganske langt unna de vanlige "kosenavnene" tror jeg. ;)
Ja, det er ganske kult. Men jeg tror dessverre jeg har det fra en bekjent av meg, så må nok finne på noe annet :p
 
Ja, det er ganske kult. Men jeg tror dessverre jeg har det fra en bekjent av meg, så må nok finne på noe annet :p

Du får nesten finne et annet mannenavn så kan dere bli en liten gjeng med spirer med "mannenavn". :D
 
Er så kjedelig her i gården, at vi kaller han/hun for bebisen ;)
Kommer nok til å bruke navnet når vi får vite kjønn. Navnet er nemlig allerede bestemt ;)
 
I ene svangerskapet vårt kalte vi den lille i magen for lille rosin ;) der syntes vi var ganske søtt. Foreløpig går den i magen her for babyen eller lille knøtt!
 
Forrige gang ble det "Anskar" etter oul, så må vell prøve å finne noe uvanlig denne gangen og. ;)
 
Kaller spiren for lilleløva foreløpig. Pga stjernetegn og pga vovsen vår blir kalt løva av og til (han ligner litt på løvunge, så er han skikkelig tøff) vovsen er beibin vår, så blir D "storebror" "storeløva" ;) :p
 
Baby
 
Sniker - følte meg litt som en "dårlig mor" da jeg foreløpig kaller h*n for "DET" - av alle lite søte ting å kalle Baby'en :p

Nei, det har vel ingenting med å være god eller dårlig mor å gjøre. Etter mine siste dager i senga pga den lille vurderer jeg Lille terror! :p ;) Har ikke tenkt til å være noen dårlig mor for det. :p
 
Nei, det har vel ingenting med å være god eller dårlig mor å gjøre. Etter mine siste dager i senga pga den lille vurderer jeg Lille terror! :p ;) Har ikke tenkt til å være noen dårlig mor for det. :p

Nei, mente det ikke helt bokstavelig - men kan jo lure når alle andre har navn som oser av kjærlighet og forhåpninger :p hehe, det navnet hadde passet til Bøllefrøet mitt og - etter SYV (åtte på torsdag!) uker med kvalme ;) GLEDER meg til å bli kvitt det kjenner jeg ;)
 
Nei, mente det ikke helt bokstavelig - men kan jo lure når alle andre har navn som oser av kjærlighet og forhåpninger :p hehe, det navnet hadde passet til Bøllefrøet mitt og - etter SYV (åtte på torsdag!) uker med kvalme ;) GLEDER meg til å bli kvitt det kjenner jeg ;)

Huff, ja, skjønner at du vil bli kvitt kvalmen. Jeg håper den dabbet av igjen hos meg om ikke altfor lenge, men må vel finne overlevelsesstrategier etter hvert nå. :p Jeg skjønte egentlig at du ikke mente det bokstavelig, følte bare for å svare på den. Jeg har nemlig lyst til å finne vårt eget kjærlige kallenavn på den lille, men akkurat nå er det mest Sjefen, Lille terror, Stabeiset og Bøllefrøet det går i her. :p
 
Back
Topp