Kallenavn/kjælenavn

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Har du eller dine kjære det? Som dere bruker? :)

Samboeren min kaller meg Milla :P Det begynte som spøk da han ertet meg litt for ett par år siden, men nå bruker han det nesten oftere enn mitt egentlige navn. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Han kaller meg mye rart. Søtnos, gullhøna, nusket, bare kleine ting som jeg ikke liker. :p
Begge kan finne på å kalle hverandre pus. Kjære. Ellers er det stort sett navnene våre det går på.. :)

Vi bruker aldri navnene våre faktisk, det er kun om det er noe VELDIG seriøst... Om han sier navnet mitt så blir jeg redd for om jeg har gjort noe galt :o
Han sier stort sett bare 'jenta mi'
Jeg bruker oftes: vennen og kjæresten min.. Men innimellom så er det sånt som: fisken, svampen og shukling ^^ varierer litt på humøret :)

Nei er nok lite av det, sambo syns ikke no om slik :-P kanskje kjære en sjelden gang

Her går det i kjære fra begge kanter :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei dårlig med det gitt. Går i navn eller forkortelse på navn. Heter Nathalie og han kaller meg Nath. How romantic ;-) Men er helt greit. Må innrømme jeg får litt fnatt av pus :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi bruker stort sett navnene i det daglige, men det hender han kaller meg "kjære" eller "konemor" :) Jeg kaller ham mye rart når jeg føler for det. "Poppi" er en gjenganger :) Ellers går han under navnet "Høvdingen", men det er helst i venninnegjengen - jeg bruker det mer om ham enn til ham :-P

Han har kalt meg pokitos siden vi møttes, aner egentlig ikke hvorfor. Tror det var noe om at han synes jeg var liten og søt, men jeg er jo høyere enn han da, en hel cm :D
Ikke er han spansk heller.

Men synes nå det er søtt. Det er svært sjelden han bruker navnet mitt! Da er han enten dritsur på meg, eller prøver å få oppmerksomheten min når vi er ute blant folk :)

Men vi kaller hverandre stort sett bare love når vi snakker sammen hjemme. Klissete, i know... :)

Jeg sier elskling og han sier kona:) bruker kun navn når vi krangler;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi kaller hverandre "kjære":p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg kaller han gubben, gubbis, pus, kjekken, bolla eller forkortelse av navnet hans :) Han kaller meg Søta eller kjære :) veldig sjelden vi bruker navn :)

Jeg er som regel lille jenta mi, sussebass eller tullejenta. Han er brumlebass :)

Her kaller vi hverandre "mor" og "far" :-P

Kom da vi hadde hund. Så var egentlig kallenavn for hunden, men ble det for oss og gitt :-P

Er så vant til det nå, at jeg sliter når vi er sammen med andre :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg blir forresten kalt 'jenta mi', spesielt i meldinger. Mannen kaller jeg for 'paps' om det er i sammenheng med jenta vår eller om vi tre er i samme rom og jeg vil ha oppmerksomheten hans. 'Du, paps?' ;)

Vi bruker navn, eller "du", hender jeg kaller ham "gibbefis" når vi tuller.

Back
Topp