Kallenamn?

Go'jenta mi, gullet mitt, gullungen min, skatten min, pia mi, søta mi, skjønningen min. :-)
Styrer unna "adeligheten" for jeg liker ikke den trenden. Det er nok av prinsesseting en liten jente kommer over gjennom oppveksten, hun trenger ikke bli kalt prinsesse til vanlig i tillegg :-)

Min største heter Adam, og jeg kalte han Adamsen..

Så fikk jeg en til.. som heter Aram = Aramsen..
og brått kalte jeg de "herr og fru Abrahamsen"

Og de er 2 gutter.. haha  vet ikke hvor jeg fikk det fra.

MANGE!

de "vanlige" som lille venn, mamma sin og gutten min.
men også kallenavn som smaskeknask, snuskerusk, snufsetufs, fnuskefnask, lille sopp, lille knuseknas, snafsesnask, pusefnus osv osv hva som måtte falle meg inn av rare kombinasjoner i farta;)

Bolla. Kom etter at vi hadde vært på 3D-ul og hu var så bollete i ansiktet :) Men var selvfølgelig ikke bollete når hu kom til, eller nå for den saks skyld, men det har bare blitt hengene igjen :) 
Men kallenavn som hønemor, tullehøna og jenta mi blir mye brukt :) 

Supersnuppa!

Pleier å kalle henne Vetlaperlå.  Dialektord for "lilleperla"... 
Før kalte jeg henne Vetlapølså, hun minte liksom litt om en pølse i fasongen. Kanskje ikke så koselig kallenavn, men... Nå har hun strekt seg så det kallenavnet har liksom gått inn i arkivet. Men kanskje jeg kan dra det fram til en tale på konfirmasjonsdagen hennes, hahaha! 

Kjært barn har mange navn. Her er noen som brukes i passende situasjoner:

* Plutte-plutt
* Artigkladden
* Vennen (min)
* Bøllefrø
* Skravlekoppen
* Dusjforheng (pga en vits)
* Mamma-sin

Og masse mer...

Ja da på minsten er det bølla,bolla godgutten,godklumpen for han er en liten klump og da seff. mamma sin lille godgutt. Han eldste blir kalt for pøblen min,bassa,bror (av broren) godingen, godgutten..

makken på elias. han e i aktivitet hele tiden. han sier makken selv når han løper rundt :P
angelica e løkka elias klarte ikke å si angelica dermed ble det løkka,, så no bruker han/vi det som kose navn :)

Back
Topp