Kallenamn?

Heidi Elin

Flørter med forumet
Hei!

Har du kallenamn/kosenamn på barnet/borna?
("Kosemosen", "klompen", "prinsesse"........)

Tråden/innlegga kan bli brukt i artikkel

Shoot! :)

Heidi

Godis :)

Han sier selv at han er mamma's godis <3

Tassefot :)
Han begynte å gå veldig sent, men når han først gjorde det, var han så stødig og flink!
Tasset rundt dagen lang :)

Gutter er godgutten eller koseguten vår liksom, men sier aldri det til han annet enn når vi tuller og har kosetid :)

Lillesøster kalles ofte lilletupp eller lillemor. :)

Bare de vanlige, antakeligvis slikt som ble brukt hjemme hos oss. 
Veslemor, snuppa mi, vennen min og sånt.
Og trollungen eller rampemor. :p 

Eldste kaller jeg for Klompen min, og minsta kaller jeg Tuppa mi. :-)

Lillemann, gullklumpen (liker ikke det, han er ingen klumpe) på største mann og titten tei på minste mann (kalte foressten Even titten tei når han var så liten.

Minstemann kalles for Snapp. (Snipp,Snapp,snute. Eldstemann var liksom Snipp - og bikkja var snute..)
Eldstemann kaller jeg bare for Lillegutt - men det er bare på ert! Han er jo ett hode høyere enn med og 20 kg tyngre enn meg - og nesten 19 år! Så for å minne ham på at det er JEG som er The BOSS kaller jeg ham lillegutt. Han synes det er helt greit, han kan ringe meg mens han er sammen med kompisene sine å si "Hei mamma,det er Lillegutt - når er det middag?"

jubel og sniperud

Krøllebølle, fordi ho har mye krøller og er ei liten bølle noenganger :P

Her har svigermor kaldt gutten Teoball helt fra han var litten
Her så fikk jentungen kalle navn da ho startet i barnehagen for mange av ungene var det vanskelig å si Madicken og dermen så begynte ungene å si Dicken og ho kaller seg selv det også

Her går storebror under kallenavnet Klompus Rastafari ,  mens lillebror har kjælenavnet Tex Wilmer...

Vet ikke hvor vi har fått navnene fra, men det var dte vi kallte de ukene før vi fant passende navn til de :)

Mini
Mini Morris
Klompen
LilleD

:P

Jenta e snuppsi mi og gutten e klompen min 

Lille sukkerært, gompi, lille, vænnen og lillemor :-)kjært barn har mange navn ;-)

Mange! Men stort sett går det i "lura" på eldste, og "lutta"/"luttis" på minste. :)

Jeg har kalt henne Bolla helt siden hun var i magen, ellers er trollungen, gullet og vennen mye brukt.

Back
Topp