Kall meg sprø...

Takk takk!:) Ja me va sist veka so da passte no;)
Tenke at da blir nok trasking å stress mot nov-des både på jobb og privat :)

Men no e stort sett ALT av utstyr og div på plass! :p
Ein herlig følelse!:D
Var litt tidlig :) Vi har ikke kjøpt en eneste ting til den lille i magen :)Oul neste uke så får gå gradvis etter det, vi er så opptatt med boligjakt fortiden, :p

Så deilig å ha alt i orden! :) jeg har ikke kjøpt en eneste ting ennå, men må vel begynne snart. Hehe

Var litt tidlig :) Vi har ikke kjøpt en eneste ting til den lille i magen :)Oul neste uke så får gå gradvis etter det, vi er så opptatt med boligjakt fortiden, :p
Ja me e tidlige;) Da har liksom bere blitt sånn:)
Klart at fokuset og tio går til bolig då ja, lykke til med kjøp! :D

Ja me e tidlige;) Da har liksom bere blitt sånn:)
Klart at fokuset og tio går til bolig då ja, lykke til med kjøp! :D
Takk,:) føler vi er på visninger hele tiden men ikke funnet drømmestedet enda. Dumt å kjøpe inn masse før vi må flytte.. Mye på finn og ser. Dessverre har ikke vi all verdens tid til å finne noe. Huset vi bor i legges nok ut for salg i vinter, og banken vet ikke at vi venter liten en, redd de vil gi mindre lån om vi venter for lenge :(

Så deilig da :) Vi er halvveis og har ikke begynt enda :) Tenker og handle litt neste måned eller måneden etter :) Skal hvertfall være ferdig med shoppingtur innen jul ;)

Men no e stort sett ALT av utstyr og div på plass! :P
Ein herlig følelse!:D
Spennende da.... Her er det ikke antydning til at det kommer en baby, kun magen haha

Ååhh det må være deilig å ha alt klart allerede nå:D Her har vi tenkt ny baby i det hele tatt ennå;) blir nok litt handling etter oul om 14 dager, da er det liksom litt mer realistik at det kommer en til :)

Herlig da! Tiden går fort nå frem mot jul...og vips så er vi der :)

Har ikke kjøpt inn noe enda. Men når babyrommet er ryddet og klart og OUL overstått så kommer vi nok til å kjøpe inn litt og litt etterhvert.. Haater virkelig å ikke ha kontrollen og må stress handle de siste 2 mnd.. :P. Har ingen barn fra for heller :)

Har ikke kjøpt inn noe enda. Men når babyrommet er ryddet og klart og OUL overstått så kommer vi nok til å kjøpe inn litt og litt etterhvert.. Haater virkelig å ikke ha kontrollen og må stress handle de siste 2 mnd.. :p. Har ingen barn fra for heller :)
Da har du jo god tid og masse å handle inn :)

Vi får ønske oss litt til jul og slik, så får jeg shoppe det resterende i januar, kanskje er ting på salg også da.

Da har du jo god tid og masse å handle inn :)

Vi får ønske oss litt til jul og slik, så får jeg shoppe det resterende i januar, kanskje er ting på salg også da.
Ja det er nok praktisk å ønske seg ting til jul

Så gøy! Godt å ha alt på plass før den lille kommer :) Vi har også det meste på plass, men vi har jo en gutt fra før da, så vi kommer til å bruke mye av det vi hadde til han :) Men må nok ut å handle mer rosa og litt mer jentete ting i og med at vi får ei jente denne ganga :)

Oi!
Du har termin 11 dager før meg, og jeg har ikke kjøpt noe som helst..
Føler nesten at jeg har det litt travelt nå :D

Her ska me ønska oss litt te jul å handla litt på salg..alle dei store tingå har me itte storesøster så dei trenge me kje..men ny vognpose til vinter å litt blått utstyr :)

Back
Topp