Kalendergavetråden 2015

Har kjøpt play-doh, en boks hver til 4 dager :-)

Juleklistremerker får mine også. Den dagen vi skal lage julekort. De velger hvordan de vil bruke dem, men har dem i hovedsak på julekort til besteforeldre

Juleklistremerker får mine også. Den dagen vi skal lage julekort. De velger hvordan de vil bruke dem, men har dem i hovedsak på julekort til besteforeldre
Juleklistremerker til konvolutter til korta, den ideen stjeler jeg:D blir en av de første dagene det da;)
Ellers tenker vi å kjøpe stor pakke med lego, og dele opp i småpakker. I landet noen aktivitetsgaver innimellom. Pepperkakebaking f.eks. Og sikkert også en julefilm på kino.

Ikke på konvolutten da, mine unger lager julekort. De tegnet, klistrer og bruker glitter. Egne julekort fra dem til besteforeldrene

Holder til to dager, tidlig i desember for de vi sender, sent for de vi leverer :-)

Ikke på konvolutten da, mine unger lager julekort. De tegnet, klistrer og bruker glitter. Egne julekort fra dem til besteforeldrene

Holder til to dager, tidlig i desember for de vi sender, sent for de vi leverer :-)
Aha. Vi lager nok bildekort i år også, så skriver/tegner de litt på noen av korta. Pluss konvolutten;)

Kunne kanskje laget eget til besteforeldre, vi får se.

Aha. Vi lager nok bildekort i år også, så skriver/tegner de litt på noen av korta. Pluss konvolutten;)

Kunne kanskje laget eget til besteforeldre, vi får se.
Ja, vi lager bildekort fra familien.

Ungene lager egne til besteforeldrene

Back
Topp