Kalendergaver

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen som har begynt å kjøpe det?
Hva har dere kjøpt?
Hvor har dere kjøpt?
Hvor gamle er barna?

Kjøpte nettopp 200 hårstrikk på ebay. Og det er vel så langt jeg har kommet. Bare 143 gaver igjen da. :knegg:

Seks barn som skal ha kalender.

Gutt, halvannet år til jul.
Jente, fire år.
Gutt, ti år.
Gutt, tretten år.
Jente, fjorten år.
Jente, sytten år.

Har begynt litt til sjuåringen. :) Kjøpte noen hårklemmer på kiwi :P. Og kommer til å kjøpe litt blyanter og sånt nips for det vet jeg hun liker veldig godt :) Mulig jeg kjøper noe lego til henne og fireåringen som jeg fordeler.

Tenker å begynne å kjøpe en del på wish og ebay snart, kan ta flere måneder å komme fram. Har to jenter på 6 og 8 år, og det store i år er Pokémon, så tenker det blir en del med det temaet.

Ellers kjøper jeg om jeg kommer over ting på tilbud eller ting jeg syns passer, både kalendergaver og julegaver:)

Kjøpte nettopp 200 hårstrikk på ebay. Og det er vel så langt jeg har kommet. Bare 143 gaver igjen da. :knegg:

Jente, fire år.
Gutt, ti år.
Gutt, tretten år.
Jente, fjorten år.
Jente, sytten år.

Å himmel og hav! Det er mange smågaver det!

Jeg er litt i tenkeboksen i år. Det er gøy og tradisjon med pakkekalender, men egentlig er det også unødvendig for vår del. Det blir mye dill som blir liggende som rot. Kan selvfølgelig kjøpe nødvendige ting, men da er det neppe like gøy lenger..

Ååå så gøy å begynne å tenke på jul:santa vi prøvde med pakkekalender for noe år siden,men han eldste taklet det ikkje så bra,han forventet at pakkene skulle bli større og større for hver dag,så ble mer et styr enn kos..de siste årå har de fått velgt seg en snopekalender/lekekalender selv,så har jeg kjøpt ekstra pakker til helgene..da enten kino biletter eller spill,noe å gjøre isammen...trur det blir noe slilt denne gangen og:rendeer

Jente, fire år.
Gutt, ti år.
Gutt, tretten år.
Jente, fjorten år.
Jente, sytten år.
Oh mange gaver ja

Her får dei annakvar dag. Har liten sjokoladekalender og. Men rampenissen bur her, så han skal overta frå kalendergåvene.

Noen som har begynt å kjøpe det?
Hva har dere kjøpt?
Hvor har dere kjøpt?
Hvor gamle er barna?

Jeg pleier å begynne etter sommerferien. Kjøper litt og litt etterhvert som jeg kommer over noe. Eldste på 5 år får nok litt sokker, boksere, tannbørste, tannkrem, fluor tabletter. altså en del han trenger :) også pleier han å få noe leker/bøker (pleid å dele opp duplo/lego eller Brio tog elle pluss pluss), noe godt på lørdagene. Yngste er bare 7 mnd, men regner med det blir duplo, litt klær hun trenger, smokker, muligens ting hun trenger til bhg start.

Jeg er litt i tenkeboksen i år. Det er gøy og tradisjon med pakkekalender, men egentlig er det også unødvendig for vår del. Det blir mye dill som blir liggende som rot. Kan selvfølgelig kjøpe nødvendige ting, men da er det neppe like gøy lenger..

Hihi, hadde det vært fjortisser i hus hadde det nesten vært litt morsomt å erta litt med husmor ting i kalenderen. F.eks. Oppvaskmiddel, handsker, engangsmopp. Hadde dødd om jeg fikk det, litt morsomt med en litt seriøs undertone. Hihi

Så mye lettere å kjøpe nips til jenter.
Har to gutter over 11 år.
I fjor hadde vindua forskerfabrikken. Veldig dyr og litt kjedelig faktisk..

Må begynne å tenke

Forventningene hos hun som blir 4 når den er tom er store, hun begynte i ferien og spørre om det var lenge til hun kunne få kalender....

Skal ordne til gutt på 11, jente knapt 9 og altså jente som blir 4 i jula.

Kjøpte et par julepyntting på salg etter jul. Ellers har jeg ikke kjøpt så mye. Får se hva jeg finner når vi drar på ferie neste uke.

Back
Topp