Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
) synes jeg det er spennende å prøve ut nye dusjsåpe. Sjokolader, julekaker, hva liker personen å gjøre på fritiden, kanskje du finner noen gode ideer der?sminkefjernerwipes? after shave? Man får aldri før mange hårstrikk, skrubbevotter..
Det har jeg gitt til venninner i flere år, tekslender er koseligJeg så nylig en te-kalender fra pukka som jeg ble helt gira over.. Jeg er da glad i tekan det være en idé?
Viktigste er vel egentlig å vite hvem du skal lage til.
Sokker, en liten krukke ansiktskrem eller noe slikt? Små dusjsåpe fra body shop, selv om jeg er voksen(på papiret ihvertfall) synes jeg det er spennende å prøve ut nye dusjsåpe. Sjokolader, julekaker, hva liker personen å gjøre på fritiden, kanskje du finner noen gode ideer der?sminkefjernerwipes? after shave? Man får aldri før mange hårstrikk, skrubbevotter..
Kanskje jeg må hive meg rundt og lage en til mannen![]()
He he for mamma også siden hun ikke bruker det og ikke mannen hellerJeg vil i alle fall påstå at en er en for mye av hårstrikk og skrubbevotter for min mann [emoji6]
Reelt mener jeg også at det er lettere for ham å gi til meg enn motsatt. Særlig når han slanker seg og ikke vil ha sjokolade...
Mamma også. Henne lager jeg ikke kalender til, men hun driver med kortlaging, så der er nok å ta av innen dies, stempel, papir etc...He he for mamma også siden hun ikke bruker det og ikke mannen heller
Å så enkelt det hadde vært å gitt kalender til henneMamma også. Henne lager jeg ikke kalender til, men hun driver med kortlaging, så der er nok å ta av innen dies, stempel, papir etc...
Ja, men da burde jeg gi pappa også. Og det er ikke like lett. Og de gir til hverandre (dvs, hun ordner vel til dem begge. Kaffe og te i fjor. Sjokolade med og uten sukker før)Å så enkelt det hadde vært å gitt kalender til henne
Min vasker hus uansett så det skal han slippe å fåGjorde en liten vri sist jul og gav samboer en pakkekalender med nyttige gaver. Var full av vaskemidler og annet vaskeutstyr til julevaska +julepapir,bånd og til og fra lapper. Han tok utfordringen på strak arm og tok julevaska mens jeg tok med ungene uten tur. Han mente at alenetid var en ypperlig kalendergave![]()
Joda ser den , mamma har dansing og turgåing som hobby men litt begrenset hva vi kan gi derJa, men da burde jeg gi pappa også. Og det er ikke like lett. Og de gir til hverandre (dvs, hun ordner vel til dem begge. Kaffe og te i fjor. Sjokolade med og uten sukker før)
Min vasker hus uansett så det skal han slippe å få![]()
For en god plan!Kjører samme opplegg som til ungene:
Ting de uansett trenger
Og til mannen blir det da i år:
Slips til julebordet
Lørdagsgodt hver lørdag
Kakeform den dagen vi skal bake
Kulepenn den dagen vi skal skrive julekort
Gavepapir den dagen vi skal pakke inn julegaver
Støvklut den dagen vi skal vaske
Sokker med glitter på til Lucia (han bruker dem og, har verdens kuleste sokkesamling, siden han har kleskode på alt annet enn sokkene på jobb [emoji23])
Julegenser til vi skal bort og spise julegrøt
Og så litt «fyll»:
Flaxlodd, vanter, dusjsåpe osv