Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt tips men hun bor dessverre for langt unna til at det kan gjøres.God kaffe/te/vin, "gavekort" på noe dere kan finne på sammen f,eks en piknik, cafètur, kinotur, skogstur e.l
Da kan du lage bildekalender, sånn man lager i fotobutikken. Med et bilde av dere for hver mnd. Fikk det av tanta mi for to år siden, bruker den endaGodt tips men hun bor dessverre for langt unna til at det kan gjøres.
Det får hun til julDa kan du lage bildekalender, sånn man lager i fotobutikken. Med et bilde av dere for hver mnd. Fikk det av tanta mi for to år siden, bruker den endaKjempekoselig når man bor langt unna familien
Mulig hun får noe av det poden lager ja,takk for tips.)Noe barna dine har lager? Håndavtrykk på lerret?
Et fint kort med dikt?
Ullsokker?
Sent from my iPhone using BV Forum
Servietter og lys har jeg tenkt hun skal få faktisk, takk for påminnelsenEn koselig magnet
Duftlys
Servietter
Julekule
Håndkrem får hunHva med håndkremer eller shampoo osv?
Strikker ikke så mye men jeg håper jeg kan få lokkethenne til å strikke mariuslueStrikker hun? Da er garn et bra kalenderalternativ, ikke er det dyrt for et nøste hellersøstrene grene har de mye rart til en billig penge
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Servietter er tenkt på. duftlys er jeg usikker på om hun liker.Siden du har såpass dyre gaver kan du jo variere med noen i andre enden av skalaen, eks. Tyggispakke, sjokolade hun liker godt, noe barna har laget, servietter, duftlys o.l.![]()
Mye bra her, takkVet ikke om det ble skrevet før, men
Flaxlodd
Kryssordblad (bare kjøp det nærme kalenderstart, så det er mulighet til å vinne noe)
Sokker. Alltid kjekt å få
Kubbelys
Stearinlys
Juleservietter
Julekuler
En cd du brenner selv med favorittlåter
God sjokolade