Kalendergaver til voksne

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg trenger hjelp, mamma skal få kalender i år også men jeg sliter med å finne nok ting til henne. Nå har jeg ca 10 gaver ferdigkjøpt, trenger noen tips til flere, helst ikke så altfor dyrt siden de som er kjøpt hittil har vært dyre.

Dette er det jeg har kjøpt/planlagt hittil

2 Willow tree figurer
Juleblad
Swix fleecegenser
Øredobber
Marius strikkebok
Langrennsdress
flax julekalender
Bodylotion
Håndkrem
Ukeblad
Sjokolade
Skjerf

God kaffe/te/vin, "gavekort" på noe dere kan finne på sammen f,eks en piknik, cafètur, kinotur, skogstur e.l

Noe barna dine har lager? Håndavtrykk på lerret?
Et fint kort med dikt?
Ullsokker?

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt tips men hun bor dessverre for langt unna til at det kan gjøres.
Da kan du lage bildekalender, sånn man lager i fotobutikken. Med et bilde av dere for hver mnd. Fikk det av tanta mi for to år siden, bruker den enda :P Kjempekoselig når man bor langt unna familien

Vet ikke om det ble skrevet før, men

Flaxlodd
Kryssordblad (bare kjøp det nærme kalenderstart, så det er mulighet til å vinne noe ;) )
Sokker. Alltid kjekt å få
Kubbelys
Stearinlys
Juleservietter
Julekuler
En cd du brenner selv med favorittlåter
God sjokolade

Siden du har såpass dyre gaver kan du jo variere med noen i andre enden av skalaen, eks. Tyggispakke, sjokolade hun liker godt, noe barna har laget, servietter, duftlys o.l. :)

Strikker hun? Da er garn et bra kalenderalternativ, ikke er det dyrt for et nøste heller :D søstrene grene har de mye rart til en billig penge ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Strikker hun? Da er garn et bra kalenderalternativ, ikke er det dyrt for et nøste heller :D søstrene grene har de mye rart til en billig penge ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Strikker ikke så mye men jeg håper jeg kan få lokkethenne til å strikke mariuslue;)

Siden du har såpass dyre gaver kan du jo variere med noen i andre enden av skalaen, eks. Tyggispakke, sjokolade hun liker godt, noe barna har laget, servietter, duftlys o.l. :)
Servietter er tenkt på. duftlys er jeg usikker på om hun liker.
Sjokolade får hun , takk for tips.

Vet ikke om det ble skrevet før, men

Flaxlodd
Kryssordblad (bare kjøp det nærme kalenderstart, så det er mulighet til å vinne noe ;) )
Sokker. Alltid kjekt å få
Kubbelys
Stearinlys
Juleservietter
Julekuler
En cd du brenner selv med favorittlåter
God sjokolade
Mye bra her, takk

Flaxlodd.
Sokker.
Notatblokk.
Gavelapper (sånne til julepakker)
Julepynt
Kjøkkenutstyr (type røreskje e.l, kanskje hun trenger en ny tresleiv!?)
Neglelakk
Kjøleskapsmagnet

Ansiktsmasker
Sånna reiseflasker med kremer etc.
Mobildeksel fra ebay
Veske fra f.eks hm
Fotpleie stæsj, fotfil, fotbad, fotkrem...
Badekuler fra Bodyshop eller lucky duck
Sminkekoster
Lippgloss
Fine kjøkkenhåndklær
Strikka kjøkkenklut
T-lys holdere
Fine eddiker/oljer etc til mat

Lipsyl, sokker, stearinlys/fine telys, en liten sjokolade, noe julepynt i helles stil eller noe ungene har laget, kanskje et lite innrammet bilde av dere kunne vært noe, eller brenn en cd med fine julesanger evt.

Back
Topp