Kalendergaver til mannen?

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Siden vi er inne i en kalendergave-stim, så ønsker jeg forslag til kalendergaver til mannen i huset.

Forskjellige øltyper, kule boksere og sokker, div hygieneprodukter er oppbrukt, vil gjerne ha tips til morsomme duppedingser og gadgeter som ikke koster skjorta :)

Kalender gaver til mannen faktisk?
Hehe nei da skal han heller få en flax kalender eller noe...
Har nok med pakke kalender til guttungen våres

Vedder alle stringtrusene mine fra tidlig 2000-tall på at det innen ti minutter kommer svar om at det er nok med øl og blowjob i kalenderen til mannen.

Litt upraktisk når familien skal ha koze-åpne-kalender-tid på mårran, kanskje

Herregud, spiste du drittsuppe til middag i dag??? 

Til TS, KamaSutra bok!! Ny stilling hver dag! 

Nedsig skrev:
Vedder alle stringtrusene mine fra tidlig 2000-tall på at det innen ti minutter kommer svar om at det er nok med øl og blowjob i kalenderen til mannen.

Flowergirl31 skrev:

Herregud, spiste du drittsuppe til middag i dag??? 

Til TS, KamaSutra bok!! Ny stilling hver dag! 

Nedsig skrev:

Nei, jeg spiste sånn suppe som gjør at man ikke får pekefingerkrampe på spørsmålstegn-tasten.

Tegneserier , hvis han liker det? CD-er trenger jo ikke koste så mye lenger, DVD-er kan du finne billig. Forskjellig digg. 

Første året vi var sammen, så kjøpte vi kalender gaver til hverandre. Vi pakket opp annenhver dag så vi bare trengte å kjøpe 12 gaver hver. Den gang kjøpte jeg noe verktøy, litt sjokolade, bokser shortser, kinobilletter osv.

Back
Topp