Kalendergave til mannen?

Krösa Maja

Forumet er livet
Nå er det på tide å planlegge adventstiden, og i år har jeg lyst til å gjøre litt stas på mannen.
"Alle" har ølkalender. Jeg kunne tenkt meg noe annet?
Men hva gir man? Ikke kan det være for dyrt heller:o
Har dere noen forslag? :)

Flaxkalender.
Min har fått ting som f.eks.: Barberskum, tannkrem, truser , sokker, shampo o.l.

Mannen får flaxkalender. Har hatt pakkekalnder, da har det vært toalettsaker/produkter for menn, tyggis (han tygger hele tida!), små godteri han liker, sokker og boxere, flaxlodd, marsipan, film, og i den tida han hadde hår kunne det vært hårprodukter :p

Vanskelig å fylle opp en hel kalender syns jeg. Derfor jeg har gått over til ølkalender. :p men, da han fikk pakkekalender fikk han:
Boxere
Ullsokker
Sjokolade
Fishermans friend
Ølflaske i ny og ne
Lego (kjøpte en litt større pakke og fordelte ut over flere dager, med oppskrift til brikkene han fikk den og den dagen. Han elsker lego technic da.)
Flaxlodd
Gavekort på massasje, smil, god klem, kyss, datenight, guttekveld, sove lenge etc
Arduino-stæsj (igjen, for spesielt interesserte. Han er veldig interessert. )

Vanskelig å fylle opp en hel kalender syns jeg. Derfor jeg har gått over til ølkalender. :p men, da han fikk pakkekalender fikk han:
Boxere
Ullsokker
Sjokolade
Fishermans friend
Ølflaske i ny og ne
Lego (kjøpte en litt større pakke og fordelte ut over flere dager, med oppskrift til brikkene han fikk den og den dagen. Han elsker lego technic da.)
Flaxlodd
Gavekort på massasje, smil, god klem, kyss, datenight, guttekveld, sove lenge etc
Arduino-stæsj (igjen, for spesielt interesserte. Han er veldig interessert. )

Kan jeg spørre om hvordan du har gjort det med ølkalender? Har du kjøpt en ferdig kalender eller har du laget den selv? :)

Jeg er på utkikk etter en ferdig ølkalender, men har ikke funnet det noe sted enda.

Gavekort! I fjor var jeg høygravid og krevde litt mer (mye :)) oppmerksomhet fra han. Så da fikk han f.eks i gavekort å få sitte og spille PlayStation en hel kveld uten avbrytelse...

Får ikke quotet deg, Tekoppen. Så håper du ser det allikevel. :)
Men jeg har laget selv. Dvs, fått hjelp da. Har gått på det lokale ølutsalget og forklart hva jeg skal bruke det til. Så har de hentet en kasse og hjulpet meg med å plukke ut 24 forskjellige. For jeg har virkelig ikke peiling. Og så har jeg bare pakks inn flaskene hver for seg og klistra nummer på. :)

Kan jeg spørre om hvordan du har gjort det med ølkalender? Har du kjøpt en ferdig kalender eller har du laget den selv? :)

Jeg er på utkikk etter en ferdig ølkalender, men har ikke funnet det noe sted enda.

En venninne sa at meny har ferdig ølkalender til 1000 kr :)

Får ikke quotet deg, Tekoppen. Så håper du ser det allikevel. :)
Men jeg har laget selv. Dvs, fått hjelp da. Har gått på det lokale ølutsalget og forklart hva jeg skal bruke det til. Så har de hentet en kasse og hjulpet meg med å plukke ut 24 forskjellige. For jeg har virkelig ikke peiling. Og så har jeg bare pakks inn flaskene hver for seg og klistra nummer på. :)

Tusen takk for svar :)

Det hørtes kjempelurt ut! Kanskje jeg skal ta meg en tur på polet her for å spørre om litt hjelp. Jeg har heller ingen peiling på øl :p

Det hørtes kjempelurt ut! Kanskje jeg skal ta meg en tur på polet her for å spørre om litt hjelp. Jeg har heller ingen peiling på øl :p
Drikker det ikke selv engang. :p du får ha lykke til i jakten. Supert hvis du finner noe ferdig. :)

Opplevelser? Fotmassasje? Barberhøveø/blader? Velværeprodukter? Mixtape? (Cd), Innrammet bilde av deg/dere?

Ville absolutt gått på polet :)

Flaxlodd, kalender i fra en erotisk butikk, sokker, boxers, pysj, vin, gavekort på massasje utført av deg), tskjorter, lue, hansker, skjerf, kinodate osvosb

Back
Topp