Kalender

Og: relativt genialt- da får man de svara man vil... Dog ikke så mange- men hva gjør vel det når de er akkurat slik man vil ha de..

Han fikk ikke i fjor da han var 1 år, tror ikke han får i år heller, fyller 2 i november. Han forstår ikke greia med kalender så da synes jeg det er litt bortkasta. Neste år derimot kommer han til å få kalender. 5 år var da litt drøyt... [8D]

Selv om jeg ikke oppfatter avstemningen som seriøs, svarer jeg seriøst på spørsmålet, jeg. [;)]
Vurderer det i år, da er han snart 2 1/2, blir nok garantert neste år når han er 3. [:)]

Vurderer "resirkulerbar" kalender som mamma hadde til oss:

En stor skokartong ble kledd innvendig med blått silkepapir, grønne silkepapirtrær og stjerner.
De to delene ble satt på skrå mot hverandre, og hun la ut et teppe av bomull mellom dem - snø.
I måneden frem mot jul fikk vi så åpne småpakker som inneholdt grantrær, smånisser, ei hytte, Lucia, en islagt dam (en reflexbrikke [:D]) og til slutt julenissen! [:)]
Ble brukt år etter år, kjempefin tradisjon, jeg og søster'n fikk åpne annenhver dag.
Ikke noe kommersielt "smådill", ikke masse snop, billig og fornuftig! [:)]

Lillemann skal få kalender i år. [:)]
Han er snart 1 år.
(Så derfor har jeg ikke stemt..)
Tenkte han skal få gavekalender der jeg kjøper inn duplo-klosser og fordeler de i 24 småpakker! [:)]

Det er jo opptil enhver forelder, men her i huset har de fått fra de er 1år og det har vært en stor slager[:D]

ORIGINAL: Oline

savner alternativet "pensjonist"

ORIGINAL: BlessItBe

Kan nok desverre ikke stemme her jeg..

Back
Topp