Kalender

Momofmany

Forumet er livet
Hvilke kalender får barna i år?[:)]

Storebror skal få sin første pakkekalender i år, kjøpt nesten alle pakkene på helti100.no..

Jeg lager aktivitetskalender. Kliper ut hjerter og klistrer nr på. Bak skriver jeg noe kjekt og "julete" vi skal gjøre den dagen. Bake pepperkaker, lussekatter, lage islykter, henge opp julepynt i vinduene dems, lage hytte under spisestuebordet og lese julebok o.s.v...Veldig koselig!

Har bestemt oss for å vente med pakkekalender så lenge som mulig. Og i fjor synes Magnus dette var helt topp [:)]

Her blir det pakkekalender [:)] Har kjøpt et par pakker, men tenker det blir som ifjor - vi kjøper en duplo vi deler opp i mange små pakker [:)]

Det blir en blanding av pakkekalender og aktivitetskalender.  Litt i tvil om hvordan jeg skal gjøre det. Om de skal få annehver dag eller om begge må få pakke (aktivitetene blir jo for begge to). Men minsten kommer jo ikke til å skjønne hvorfor han ikke får pakke evt den dagen eldstemann får... så må tenke litt på det... Blir uansett ikke store greier...

Begge får pakkekalender..(tanten min broderte en til hver ifjor)..
har kjøpt litt,og så får de noen aktiviteter..som er dra å se på gråtass juleshow,bake pepperkaker,lage julegaver,pynte huset...

vet ikke ennå, men kalender skal det bli..sjokoladekalender er ikke vits ihvertfall,for han liker ikke sjokolade[:D]

Så heldige barn vi har ;) Har litt lyst å gi aktiviteter også, slik som aketur, tur på biblioteket, pepperkakebaking.. Men været er jo så ustabilt man vet jo aldri hvilke dag det snør osv, vet ikke hvordan jeg skal gjøre det der.. Blir kanskje til neste år når han forstår enda mer..

ORIGINAL: Mammai08

Så heldige barn vi har ;) Har litt lyst å gi aktiviteter også, slik som aketur, tur på biblioteket, pepperkakebaking.. Men været er jo så ustabilt man vet jo aldri hvilke dag det snør osv, vet ikke hvordan jeg skal gjøre det der.. Blir kanskje til neste år når han forstår enda mer..

Jeg lar lappene være blanke og skriver på kvelden før [;)] Bortsett fra ting jeg VET vi skal da som f.eks Putti Plutti Pott, gå luciatog o.l. [:)]

her blir det pakkekalender[:)]

Men må finne på noe morsomt å ha i pakkene. så trenger inspirasjon!
Kommer ikke til å kjøpe leker osv, men bare pakke inn noe han vil le av og tøyse med, noe veldig billig og praktisk, eller noe vi har fra før eller kan lage til han[:)] aktiviteter er gøy!

gleder meg sånn til jul! skal feire alene bare oss tre for første gang. Pynte, bake småkaker og lage god mat- GLEDE![:D]
fortalte leander at vi skulle gå i skogen for å sage ned et tre, og ta det med INN!. han så ut som et spørsmåltegn, men fortalte det ivrig til pappan etterpå, så dette blir spennde for han.[:)]

Pakkekalender[:)]

ORIGINAL: *Perlemor*

ORIGINAL: Mammai08

Jeg lar lappene være blanke og skriver på kvelden før [;)] Bortsett fra ting jeg VET vi skal da som f.eks Putti Plutti Pott, gå luciatog o.l. [:)]

Lurt[:)] Resten blir nok aktiviteter ja!

Vet ikke helt enda.. Han elsker jo gaver da så kanskje vi kjøper småbiler og diverse. Det blir verre med henne på 12 år.... det er så dyrt å finne gaver når de har blitt så store. Får kanskje vurdere en kombinasjon! Fant en link fra i fjor:

http://www.dinside.no/829400/dropp-sjokoladekalenderen

Pakkekalender! [:)]

Får godis på lørdager
Duplo som vi har delt opp
Dvd
smykker
klær
sko
og div annet som hun trenger

ORIGINAL: Destiny85

Pakkekalender[:)]

her også [:)]