Kalender til jul :)

S-mamma

Gift med forumet
Jeg sitter og planlegger julekalender til min datter og ekstradatter.
Tenkte å ha noen bokser der de får opplevelser, som feks badeland, kino hjemme eller i byen, grille middagen ute, pynte julevinduer, gå på bibliotket og kafe, pynte rommene til jul osv.

Har dere andre gode ideer?

Ellers tenker jeg å kjøpe lego friends pakke til mi på 6 år og dele opp.

Også lager jeg en til mamma :) Vurderer en til samboern og :)

Hvem lager dere til?

Jeg får hos mamma hvert år, veldig koselig :)

Skal ikke lage en eneste kalender helsigvis!:) er ikke vandt med det fra hjemme, har ikke barn enda og sambo får ikke. Eller, har pleid å kjøpe hver vår flax-kalender til oss. Men han glemmer bare av den

Skal ikke lage en eneste kalender helsigvis!:) er ikke vandt med det fra hjemme, har ikke barn enda og sambo får ikke. Eller, har pleid å kjøpe hver vår flax-kalender til oss. Men han glemmer bare av den

Samme her. Vi har flaxkalender og sambo glemmer å skrape, så det blir skrapt 5-7dager om gangen så han får hentet seg inn igjen :-P hadde sjokoladekalender da jeg var mindre. Disse til 10,- synes den sjokoladen er SÅÅ god :-D

Juleverksted! Lage og sende julekort. Bake pepperkaker. Ansiktsmaske. Pynte fyrstikkesker.

Pleiee kjøpe flaxlodd kalender til gubben :P også sønnen vår får sjokolade kalender ;) kanskje en liten pakke på lørdager eller lego kalender men jeg vett ikke helt enda hva jeg skal.. blir ikke å lage en pakke kalender i år :P han hadde uqnsett bare pakket opp alle på en gang ;)

Skal kjøpe en kasse med øl til mannen, en øl hver dag

Her går det i en sånn 10kroners sjokoladekalender. That's it :D

Jeg lager til begge to. En liten pakke hver dag. Koser meg m det.

Mannen har fått flere ganger, men har gitt meg med det nå.. Ellers lager jeg til mamma (hun får bare i helgene) og for første gang til Vesla mi på 2 år (hun vet ikke hva det - snakk om mye jobb bare for å "please" seg selv som mor ;) ) Vi er vant til dette hjemmefra og jeg synes det er en kjempe hyggelig tradisjon. Trenger IKKE store gaven, bare en liten ting!

Her får 4 åringen pakkekalender, mannen får ikke lengre ;)

Her er det kun lillegutt som får kalender :) Vi har kjøpt inn litt leker, litt ting han trenger og noen aktiviteter som han kan holde på med i jula :)

Helt ærlig så synes jeg dette kalender opplegget har gått helt over styr. Folk bruker gjerne flere tusen på en adventskalender og det sjokkerer meg...
Ikke meningen og tråkke noen på tærne men dette er min mening.

Her elsker junior kinder sjokolade så han får en kinder julekalender i år. Jula er dyr nok fra før synes vi :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal nok ha flax kalender, neste år kalender med sjokolAde/ ting

Syns det er vanskelig å finne ting som gutten min 10 år vil synes er kjekt å få i kalenderpakken- blir fort 1200 kr Sykt my å "kaste bort " på småting. Avtalte heller at han skal få extra gave som han får nå 1 des. Skikkelig bra fotballmål å ha i hagen. Det syns han var helt supert - og noe til glede i måneder og år fremover....

Back
Topp