Kalender til gubben

Hahaha! Jeg leeeeeer :hilarious:. Kanskje du skulle ha ulik konditorfarge oppi, så tror han det er forskjellig smak på...men DET er det jo ikke HØH, HØH :D.

Eller klistra på forskjellige ølmerker baaaare for å erte eeeenda mer??!!
Hahaha......så slemt ( moro-slemt)
 
Hahaha! Jeg leeeeeer :hilarious:. Kanskje du skulle ha ulik konditorfarge oppi, så tror han det er forskjellig smak på...men DET er det jo ikke HØH, HØH :D.

Eller klistra på forskjellige ølmerker baaaare for å erte eeeenda mer??!!
Hahaha......så slemt ( moro-slemt)
Haha! Jaaa :D Han prata med en kamerat på tlf og skrøyt av at han hadde fått ølkalender :p mohahaha
 
Det her er jo som om min skulle kjøpt kinderkalender til meg og bytta ut all sjokoladen med stangselleri! :p Får håpe han tar humoren da :)
 
Kjenner et stikk av dårlig samvittighet. Men var ned i kjelleren i stad og henta opp en øl og satte i kjøleskapet så han kan få i kveld:) hehe

Nei da, jeg mente liksom-ond da vettu :happy:. Her i huset eeeelsker vi godmodig erting og jeg syns det var knallbra med vann- kalender.....hehe.

Joda, skjønner jo LITT dårlig samvittighet også da når han ble SÅ happy.

Greit med en trøstepremie i bakhånd :joyful:
 
Kjøp øl med skru kork, tøm ut og fyll med vann :D hadde elsket å gitt en sånn kalender til samboeren, da terning er en sport her i huset :D
 
Det var en molefonken og skuffa mann som satte seg ned med vannflaska i sofaen i kveld. Jeg døde av latter av ansiktet hans da han skjønte det var vann :p Han skulle hive hele driten men jeg lovte at det ikke var det samme hver dag... Og det er det jo egentlig ikke heller :s hahahahaha
 
Min hadde faktisk blitt glad for en kalender med 24 flasker med vann :p han har alltid med seg vannflaske rundt om :p han kan ikke drikke alkohol nå heller pga sykdom.

Men i år ble det ikke noe kalender, orker rett og slett ikke :p
 
Hihi i dag så trodde han faktisk at han skulle få en øl siden det er fredag :p men han fikk bambaramba: vann:p moahahaha.. I morgen får han en bris :p
 
Back
Topp