Hihi han blir helt sikkert litt sur, men han får tåle en fleip Jeg har pakket inn 24 flasker med vann han drikker ikke nok vann og mer enn nok øl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe ja altså han får lov å drikke øl altså hehe ja kanskje jeg skal det.. Det var lurtHahaha! Du kan vel bytte ut den på julaften med øl? Creds til deg som orka å pakke inn så mange flasker
Haha ja jeg gleder meg! :O heheheheHehe, tenk deg det ansiktet når han pakker opp... Dag en... Dag to... Dag tre.... Hehehehe
Hehehe ja altså han får lov å drikke øl altså hehe ja kanskje jeg skal det.. Det var lurt
Haha, genialt!Hihi han blir helt sikkert litt sur, men han får tåle en fleip Jeg har pakket inn 24 flasker med vann han drikker ikke nok vann og mer enn nok øl
Huff han smilte bredt ihvertfall når han så kalenderen så han tenker nok sitt! jeg er så slem hehehehe
Enkelte dager får han vann med smak så det blir litt overraskelse greia her er at jeg syns han drikker for lite vann. Derfor vann kalender han tar seg en øl hver frihelg han så ikke synd på han heheØl på Lørdager også kanskje, blir han litt overrasket når det kommer noe annet
Haha ja! Gleder meg. MoahahahaHehehehe, nedturen kan bli tøff
Så snilt av mammaen din da hva pleier du å få?Så moro! Her i huset har vi pakkekalender. Jeg er så bortskjemt at min mamma fortsett lager til meg, men i år er siste året jeg får. Neste år skal hun lage til den lille i stedet. Det er helt supert p.s. Mamma elsker å lage kalender, det er ikke sånn at jeg griner meg til det. Men det er superhyggelig å få da
Veldig morsom ide synes jegEnkelte dager får han vann med smak så det blir litt overraskelse greia her er at jeg syns han drikker for lite vann. Derfor vann kalender han tar seg en øl hver frihelg han så ikke synd på han hehe