Kalender som gave

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Vi tenker at en del familiemedlemmer skal få fotokalendere i gave - og moren min etterlyste en hvor bildet fra hver måned skulle vært tatt den mnd året før (sånn at man ser at han vokser fra januar og ut).

Ser det er salg på nettet nå,med opptil 50% på prisen - men mannen sier det er dumt å lage kalender uten å vente til minst november for å få.med ettårsdagbilde.

Hva tenker dere? Vente eller kjøpe nå?

Last edited:
Vi har tenkt det samme og jeg kommer til å vente til slutten av november :happy:

Er vel ikke krise, men er jo hyggelig med bilde fra første bursdagen da. Også vil jeg tro at det er litt tilbud å hente i slutten av november også, målet med disse rabattene er vel blandet annet å få folk til å bestille før siste frist :p

Vi har tenkt det samme og jeg kommer til å vente til slutten av november :happy:

Er vel ikke krise, men er jo hyggelig med bilde fra første bursdagen da. Også vil jeg tro at det er litt tilbud å hente i slutten av november også, målet med disse rabattene er vel blandet annet å få folk til å bestille før siste frist :p
Satser på at det blir det og venter vi og. Holder at vi bestiller dem før julepostrushet :)

Syns det er tilbud på slikt hele tiden jeg. Har gitt kalender i 3 år nå og blir i år igjen. Og her fyller hun jo ikke før 2 DES,men venter

Jeg hadde sikkert kjøpt nå fordi jeg er gnien noen ganger :p Men gubben ville nok ventet, så da er vi like langt :p :p

Back
Topp