Kaldt

panterinnen

Gift med forumet
Guuuud.. i dag er det kaldt ute... er så mye rim her ute at det ser ut som snø... bare 2 grader ute... brrr.... men litt deilig også [:)] nå er det liksom snart vinter og jul... moro... ååå som jeg gleder meg [:)][:)]

Vinteren er på vei for fult nå ja. [&o]
Ser ikke så veldig fram til jul vi bor i en liten leilighet og huset er ikke oppe før nærmere våren. [&o] [:(]
Men det er koslig på kveldene å brenne litt lys da [:D]

Kaldt her også. Det var grusomt å stå opp idag, men på jobb må man. Får tenke som deg, panterinnen, at jula nærmer seg så kan vi glede oss masse.

Kaldt ja.........Jobber i barnehage og er desverre ute mesteparten av dagen...........Det er ikke digg i dag!!!![:@]

Måtte skrape vinduene på bilen i dag, for første gang. Syns det er ganske så greit, som du sier Å jul med din glede [;)] Alle årstider har sin sjarm [:D]

Kathrine

Skulle gjerne ha byttet med deg! Her er det 10grader og regn for n`te dag på rad. Og ikke bare regn loddrett, men vannrett med stor hurtighet! Vi hadde ikke en regnfri dag i september og nå har halve oktober gått på samme måten. Gleder meg til det blir kaldere....

uff,ja det er utrolig kaldt ute..her er det ikke mer enn 1 grad ute...var iminus grader når jeg sto opp i dag kl 0645...må si jeg begynte å fryse bare ved å se på grade stokken....
hadde store problemer med å finne ut hva jeg skulle ta på datteren min i dag når hun skulle til skolen....
hun har nemlig ute dag i dag...
håper det ikke blir like kaldt utover dagen....
brrrrr...merker at vinteren nærmer seg med storm skritt...

klem

vi har 11 grader...[;)]

ja, utekær ja.. er det mange av dere som har begynt å kle på de minste dresser og slik når dere skal ut?? i dag så må jeg si at jeg måtte nok tatt på minsten det.. og hva med luer?? for varmt enda med litt sånn tykk lue med pels på??
vanskleig det med klær..

Den har vært borte de siste åra [;)]

Her er det 11 grader, og nydelig vær.[:D]
Men ganske kjølig i skyggen, ja....[8D]

gradene har nå steget til hele 4,6 ute....enda godt solen varmer litt når man er ute....

klem

Jeg vil ha 10-15 minus grader og snø jeg.. men det får jeg vel ikke her tenker jeg[:)]
Men det var litt kaldt på morran i dag, samboer hadde fyrt i peisen når jeg sto opp, sååå deilig[:)]

Back
Topp