Kaldsvetting

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Flere som kaldsvetter på natta? Jeg kan våkne opp klissvåt på bryst og rygg selv om det er kjølig på soverommet. Må bytte t-shirt nesten hver natt siden det blir kaldt å være våt! Noen netter er værre enn andre, men jeg kaldsvetter i større eller mindre grad hver natt. Ikke behagelig! Det er 8 uker siden fødsel så renselsesperioden er jo over. Jeg fullammer, vet ikke om det kan ha innvirkning .. Andre med samme problem?

Ja, jeg er forferdelig varm på nettne, det kan jeg skrive under på. Trodde det gikk over da svangerskapet var ferdig men den gang nei

Jeg har også vært plaget med å bli svett på natta etter fødsel. Har gikk seg litt den siste tiden da.

Pleier ikke å bli det, har dundyne som puster bra :) Blir kaldt når det blir vått ja....

JA!
Her går det litt opp og ned, men forrige uke var det så ille at jeg våknet og trodde jeg hadde tisset på meg.. 
Men den gang ei, det var nok "bare" svette. Begynte å kjenne litt etter og hele sengen og lakenet var klissvått der jeg hadde ligget, håret mitt var vått og i nakken, mellom puppene og lårene var det klissvått.. Skikkelig kjedelig, men har roet seg litt nå - Heldigvis..
Har lest at dette har noe med hormoner når man ammer å gjøre?...

Jeg hadde det slik når jeg amma. Da måtte jeg bytte tskjorte osv midt på natta. Men dette har gått over nå etter jeg slutta å amme. så det er godt mulig det er en sammenheng med det. 

Yes, her våkner jeg alldeles klissvåt hver natt :-) Er nok hormonene som gjør det slik flere av dere sier

Under hele graviditeten våkna jeg klissvåt på natta!! Håpet det ville gi seg når jeg hadde fått baby, men er likt ennå! Må faktisk skifte sengesett for alt er totalt vått!!! Ekstremt kjedelig :-(

Back
Topp