kaldsvett og veldig slappt barn?

OH RLY?

Forumet er livet
Mia ble syk nå på mandag, hun har ikke hatt feber en eneste gang, men hu svetter som bare det? kald og svett liksom?

symptomene hennes er da som følger:

* ekstremt slapp, orker ikke noe som helst. sitter bare i armkroken hele dagen lang uten å gjøre noe, orker ikke peke i pekebok engang. gråter i perioder og vil bare være i ro.
* normal temperatur, kansje litt kjølig (36,6 når vi målte riktignok)
* veldig klam og svett
* sover veldig mye

skjønner ikke noe som helst av det her jeg... fikk ikke time til legen før på fredag, men skal ringe å mase meg til en time i morgen til hu...når jeg ikke forstår hva det er så må jeg bare få noen til å se på henne....selv om vi sikkert blir sendt hjem igjen.

har noen hatt barn som har hatt det sånn? hva kan det være?

dytt?

eg vet ikje...men mi e akkur at like!saa haape paa svar....hu hoste o ..saa eg regne d egentligt ikje e mer enn ein forskjoelelse.......men hu svette og e  kald....hu hadde litt feber igaar men gjekk fort oeve...
pluss hu har litt utslett..men leste d kan ver normalt naar ein e sjuk,,,ikje noke mer enn smaa neller..

tippe mannen din o e offshore akkurat naa>?

Hvordan er du når du får influensa eller er syk?
Jeg syns det hørtes helt normalt ut jeg.

ok, har ikke opplevd å være sånn når jeg har influensa jeg da sjø, så beklager at jeg ikke kan dette fra før av. sambo har heller ikke vært kaldsvett og slapp i tre dager før.  hu hoster ikke eller noe slikt, ikke tett i nesa eller noe.

tanza: heldigvis er han hjemme nå[:)] å hu skal bare til han da så han har vel snart avtrykk av gullet i armkroken sin[8D].

oi stakkar...deiligt md kosa fra pappen daa ja!..kjekt for de det,,,eg spurte ,for d e saa typisk at d skjer naar ein e aleina....snakke for meg sjoel eg daa..hehe...

ORIGINAL: tanza

oi stakkar...deiligt md kosa fra pappen daa ja!..kjekt for de det,,,eg spurte ,for d e saa typisk at d skjer naar ein e aleina....snakke for meg sjoel eg daa..hehe...

ja hu var dårlig nå sist han var ute og, er da som regel noe når man er alene ja, slår ikke feil det[8D]

Back
Topp