kaldsterilisering!?!!?

*julilykke*

Glad i forumet
hva betyr det å kaldsterilisere? har kjøpt noen biteringer på apoteket som skal kaldsteriliseres! er mulig jeg er stein stokk dum nå, men jeg har ikke hørt om dt før!

ekke å pute i fryseren da [:D][:D]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

ekke å pute i fryseren da [:D][:D]

nope... det står at de skal ikke legges i frys![&:] 
det var det jeg også trodde det var!

ORIGINAL: *julilykke*

hva betyr det å kaldsterilisere? har kjøpt noen biteringer på apoteket som skal kaldsteriliseres! er mulig jeg er stein stokk dum nå, men jeg har ikke hørt om dt før!

Vaske dem med desinfiserende middel?[8|]

ORIGINAL: *snulle*

Vaske dem med desinfiserende middel?[8|]

hva slags desinfiserende middel kan jeg bruke da? er helt grønn jeg! _[&:]

Vi har bare lagt biteringene i kjøleskapet.

ORIGINAL: xMitchix

og da har du ikke vasket dem på noen måte? synes bruksanvisninga er så teit!
"skal kun kaldsterililseres. skal ikke brukes i mikro eller dampsterilisator. skal ikke i oppvaksmaskin. avkjøles kun i originale kjøleskap, ikke i fryser"

Aner ikke, det var egentlig bare gjetning.  Men jeg har vasket harde leketøy og sånt med vanlig zalo, har ikke desinfisert dem noe utover det.. 

ORIGINAL: *snulle*

Aner ikke, det var egentlig bare gjetning.  Men jeg har vasket harde leketøy og sånt med vanlig zalo, har ikke desinfisert dem noe utover det.. 

ok.. men da prøver jeg med zalo, og så legger jeg de i kjøleskapet! ;)

ORIGINAL: xMitchix

og da har du ikke vasket dem på noen måte? synes bruksanvisninga er så teit!
"skal kun kaldsterililseres. skal ikke brukes i mikro eller dampsterilisator. skal ikke i oppvaksmaskin. avkjøles kun i originale kjøleskap, ikke i fryser"
Vi har lagt våre i kjøleskapet. Hvis du vil, kan du jo vaske dem i mildt såpevann og skylle dem godt etterpå. Så legge dem i kj. skapet.

Back
Topp