KALDE hender

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Lillegutt har så sinnsykt kalde hender når han våkner om mårran. De er iiiiskalde. Er dette vanlig? I tillegg har han fått ganske stygg hoste så inatt har jeg pakka han inn i et godt og varmt teppe med en dyne utenpå. Har også tatt på han en tynn bomullslue..Overdriver jeg? Han sover søtt nå...

Så lenge han sover søtt nå går det bra at du har pakket han godt inn, men får han feber så skal de ha minst mulig med klær og sånt.

ORIGINAL: maysen

Så lenge han sover søtt nå går det bra at du har pakket han godt inn, men får han feber så skal de ha minst mulig med klær og sånt.

Bør jeg holde meg våken å sjekke?

ORIGINAL: *Saile sin mamma*

e han gammel?

Han er 3 mnd og to uker...

det e helt vanlig.
KRoppen jobbe naturlig med å gi mer varme til "torso" og hjernen enn hender å føtter.
Så det siste kroppen gir varme til e hender å føtter. Så d e heelt normalt. Mine va åsså sånn som små. Men du kan jo ta på han et par strikka våtta, eller sånne tynne. Da frys han væffal ikke på fingran:)

ORIGINAL: Celezte

ORIGINAL: maysen

Bør jeg holde meg våken å sjekke?

Nei, synes at du skal legge deg og slappe av. Du våkner da om nurket ditt blir urolig.

ORIGINAL: *Saile sin mamma*

det e helt vanlig.
KRoppen jobbe naturlig med å gi mer varme til "torso" og hjernen enn hender å føtter.
Så det siste kroppen gir varme til e hender å føtter. Så d e heelt normalt. Mine va åsså sånn som små. Men du kan jo ta på han et par strikka våtta, eller sånne tynne. Da frys han væffal ikke på fingran:)

Jeg har dessverre ikke tynne votter til han for øyeblikket, kun tykke.. Og det blir vel litt ille å ta på når han ligger inni senga si? Rommet mitt er kanskje en smule kaldt.. Men han har både body og nattdress på seg.. Har bare ikke lyst til at han skal bli sykere. Synes det er så ekkelt med den stygge hosten bare :/

Back
Topp