Kalde hender

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Min baby har iskalde hender :/. Å fryser veldig fort :\.
Har på teppe, dyne å nattas på nettene men likevel er hendene iskalde.
På dagen har han strømpebukse , sokker, bukse , body å genser å likevel kald på hendene.
Er det flere som er det ?

Ja, han har vore kald på hender og føtter sidan han vart fødd (på grensa til prematur). Har på han ullbody under nattis om natta. Ellers er pulsvarmere gode for å halde varmen ;-)

Sniker, men å kjenne på hendene til baby gir ingen god indikasjon på om de fryser eller ikke. Kjenn i nakken/på brystet under klærne, hvis h*n er klam er det for varmt. Små babyer er ofte kalde på hender og føtter uten at de fryser.

Sniker, men å kjenne på hendene til baby gir ingen god indikasjon på om de fryser eller ikke. Kjenn i nakken/på brystet under klærne, hvis h*n er klam er det for varmt. Små babyer er ofte kalde på hender og føtter uten at de fryser.
Jo der er han passe varm :) men syntes så synd i han med de kalde hendene :/

Min er kald på hendene på natta. Varm ellers så han fryser jo ikke, men er enig med deg i at det virker så fælt :/ prøver å pakke han godt inn, men armene veives opp i ansiktet uansett :P

Samme her, iskald på hender og føtter :o

er samme her, får ikke pakket inn heller, for hendene fyker ut av teppe/dyne med en gang o_O og han sovner nesten alltid i "surrender"-stil :eek: men virker stort sett varm nok i nakken :)

Min baby har iskalde hender :/. Å fryser veldig fort :\.
Har på teppe, dyne å nattas på nettene men likevel er hendene iskalde.
På dagen har han strømpebukse , sokker, bukse , body å genser å likevel kald på hendene.
Er det flere som er det ?

Samme her også.. blitt bedre da. Men likevel :/

Back
Topp