Kald på magen?

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Flere som er kalde på magen? Uansett om det er varmt så er magen min kald... Heldigvis varm innvendig da :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra januar (termin 28 januar med første så føler jeg kan høre til her og). Har også merket at jeg er kald på magen, merker ikke at den er kald før jeg tar på den. Måtte sammenligne med mannen i går. :p Han var varm. Det er dessuten kun der magen er størst, sånn rett under navlen (er 22 uker i dag). :)

Jeg er vanligvis veldig varm, men også her er magen kald.. Rart!

Hm. Ikke tenkt over. Må sjekkes når jeg får anledning! :)

Samme her, men merker det kun når jeg tar på magen, ikke ellers. Og er ikke slik hele tiden, altså- noen ganger er den varm når jeg tar på den, andre ganger kald...

Tror min gravidmage har vært litt kald midt på hver gang. Må ta der for å kjenne det, så er ikke sånn at jeg fryser eller noe.

Noen som har lest seg frem/vet årsaken... Eller bare er det slikt? Er nok ille tilfeldig at såange opplever dette?

er ofte kald på magen. Får da beskjed av samboer om kle på meg mer klær, og at jeg ikke bør fryse der.. =)

Ikke tenkt over før

Ja, litt merkelig det der... Fryser ikke jeg heller men merker det når jeg tar på den :-) Rare greier...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp