Kald på hendene

IVA

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Baby er så kald på hendene om natten! Vi har mellom 16-18 grader på soverommet, hun har på nattdrakt og dyne, men likevel er hun alltid iskald på hendene når jeg skal nattmate. Jeg vet at de ikke skal ha på lue når de sover inne, men er det innafor å ha på votter?
 
Du kan jo kjøpe sånne tynne bomullsvotter som man bruker så de ikke skal klore seg :)
 
Mine også har kalde hender og jeg pleier å bruke sokker på hendene jeg! Fungerer fint [emoji12]
 
Min har også kalde hender og iblant føtter. Trodde det var greit?
 
Samme her, slik har det vært siden fødselen, men så lenge hun er varm på ryggen og brystet har jeg tenkt at det går greit.
 
Vi har på hjemmestrikka ullvotter, og har det brukbart kaldt på vårt rom. Nå er han første natta på eget rom som er endel varmere, og prøver uten votter :)
 
Mini her er også kald på hendene om natta, han ligger med dem opp over hodet [emoji173]️ Tar på han gode, hjemmestrikka ullvotter når han legger seg på kvelden. Hender de detter av i løpet av natta, men når jeg ligger ved siden av han bruker han ikke bli like kald som når han ligger alene ;) Funker supert med votter.
 
Ante ikke at det finnes klorevotter! Hvor kjøper jeg det?
 
Jeg nevnte det for hs, hun anbefalte ikke votter pga at babyen bruker hendene mye til å roe seg selv (tar hendene opp til munnen osv). De blir kalde på hender og føtter pga sirkulasjonssystemet ikke er ferdig utviklet. Så lenge romtemp ikke går under 16 grader tenker jeg det går fint :) Det er hvertfall det det ligger på hos oss om natten og det går helt fint :) (16-18 grader)
 
Bruker ingenting selv om han blir kald. Han har pysj og dyndune på så han lider nok ingen nød. ♡
 
Back
Topp